Busa-aikataulut maksullisia? Ei käy! Kirjastoon kopiointimahdollisuus!
Ei tämä käy, että busa-aikataulut tulivat maksullisiksi. Se näyttää nyt siltä, että ne varastetaan! Laittakaa kirjastoon mahdollisuus käydä kopioimassa itselle vaikka oman pysäkin aikataulu kopiontimaksua vastaan!
Kuka tätä Globaali OYn Suoli-konsernia oikein pyörittää???
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:18"]Busseista saa niitä pahvilappuja ilmaiseksi ja itse olen katsonut älypuhelimella ne jo vuosia.
[/quote]
Sama
Huoh... kaikkimulleilmaiseksihetinyt!!!
Ilmainen kirjastolaitos ei ole mitään -pitää saada muitakin palveluja.
Kai olet ennen tätä jo haukkunut kirjaston henkilökunnan sekä muut tahot, josta aikataulut ennen sai? :P
Niin mitkä aikataulut on maksullisia? Netistä näkee. Mene kirjastoon ja tulosta nettisivuilta ne aikataulut mitä tarvitset. Ainiin, se tulostaminenhan maksaa peräti 20snt/sivu joissakin kirjastoissa.
Siis missä ne aikataulut on maksullisia millä liikennöijällä ja tarkoitettiinko tässä nyt niitä paperisia aikatauluvihkoja vai mitä?
Miksi aikataulu pitäisi saada ilmaiseksi? siis kirjana. netistä sen saa ilmaiseksi.
On hyvä muistaa että se aikataulukirjanenkin maksaa ja reiluinta on että se joka tarvitsee maksaa.
Yhteiskuntamme pitäisi pikkuhiljaa jo suitsia näitä menoreikiä
Minä tunnen muutaman tuollaisen vaatijan. Kaikkea sellaista pitäisi yhteiskunnan tarjota jota juuri HE tarvitsevat. Toisaalta rasittavaa älyvapaata porukkaa mutta toisaalta niille saa nauraa aina. Töitähän eivät tietenkään tee koska: *ISO liuta tekosyitä*
Eivät ole maksullisia. Juuri tuli postiluukusta ilmaiseksi.
Busseista saa niitä pahvilappuja ilmaiseksi ja itse olen katsonut älypuhelimella ne jo vuosia.