Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutustumisen jatkaminen?

Vierailija
27.07.2021 |

Kirjoittelin kivan miehen kanssa muutaman viikon ja vähän häneen jo tykästyinkin. Kirjoiteltiin siis koko päivä ihan kaikesta, kumpikin aina tiesi mitä toinen on tekemässä ym. Koin että oltiin todella paljon yhteyksissä jolla tutustuttiin toisiimme. Sitten huomasin että mies kirjoittelee tinderissä myös muiden kanssa ja tästä vaivihkaa tiedustelinkin. Hän myönsi asian eikä sinänsä mitään kieltänyt. Jotenkin itse koin asian aika negatiivisena, koska oltiinhan mekin oltu yhteyksissä todella tiiviisti. Meidän oli tarkoitus nähdä, jonka itse sit halusin perua. Tein miehelle selväksi etten odottanut hänen pitävän yhteyttä samaan aikaan muihinkin, juurikin siksi että oltiin niin paljon yhteyksissä keskenään. Kerroin suoraan etten tässä vaiheessa pysty häntä näkemään, mutta kyse ei ole siitä etteikö itseäni kiinnostaisi. Jotenkin ollaan erilaisia deittiasioissa - hän haluaa kirjoitella useamman kanssa, joista sit näkee kuka vaikuttaa mielenkiintoiselta. Minä taas haluan tutustua yhteen kerrallaan.

Mies kertoi ettei hän etsi kavereita vaan haluaa käyttää aikansa sellaiseen, joka häntä haluaa nähdä. Kerroin että minulle on ihan ok, jos hän näkee nyt ne ”muut vaihtoehdot” ja jos tärppää niin sehän on sit mennyt putkeen. No ilmoitin että olen hänestä kiinnostunut ja haluan kyllä nähdä, mutta tarvitsen aikaa sulattamaan tätä tilannetta. No nyt on mennyt aikaa ja olen huomannut, että vaikka mies ilmoitti ettei halua vaan kirjoitella, kirjoittelee kuitenkin joka päivä. Ollaan oltu joka päivä yhteydessä ihan perusasioissa, toki muutamaa viestiä per/päivä vähemmän. Hyvät yöt edelleen toivottelee.

Haluankin kysyä, onko tämä nyt ihan kaveruutta vai onko hän kuitenkin päättänyt antaa minulle aikaa? Onko hän kuitenkin jollain tavalla kiinnostunut vielä näkemään? Miksi yhteydenpito edelleen? Jos miehiä linjoilla, kaipaisin myös teidän vastauksianne.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi