Sain kuulla olevani curling-mamma eikä nyt oikein
tunnu siltä joten mitä mieltä olette?
Ystäväni pyysi minua kylään ja sanoin että tulen parin tunnin päästä kun mies tulee kotiin jotta ei tarvitse ottaa lapsia mukaan! Hän sanoi että ota mukaan vain johin vastasin että lapset ei halua tulla kun eivät oikein viihdy teillä ja en jaksaisi koko ajan olla komentamassa, olisi kiva juoda kahvia ihan rauhassa.
Ollaan siis oltu siellä lasten kanssa, hänellä teini-ikäiset lapset joiden huoneeseen ei saa mennä, olohuone missä on hänet omat tavarat, sängyn päällä ei saa istua, jumppapalloon ei saa koskea, rahin päälle ei saa kiivetä, tietokoneella ei saa pelata eli käytännössä lasten pitäisi istua hiljaa nojatuolissa.
Viimeksi kun oltiin lapset tulivat keittiöön juttelemaan meille koska olkkarissa oli tylsää niin ystävä komensi heidät takaisin olohuoneeseen ja kun siellä sitten alkoi kinastelu, alkoi tämä torumaan lapsia.
Hän ei ilmeisesti muista millasia pienet lapset on mutta otin kyllä itseeni kun hän alkoi torumaan minua että tanssin lapsien pillin mukaan! Ja kyse ei ollut mistään tunnin reissusta!
Kommentit (5)
Kai se, ettei opeta lapsiaan käyttäytymään kylässä
No en ymmärrä siltikään mistä sana curling tulee tuohon yhteyteen?
No minä kuulemma annan lasten päättää sellaisista asiaoista mistä aikuisten tulisi päättää (kun sanoin että lapset eivät halua tulla joten odotan ensin isää kotiin)
Ja lapset osaavat käyttäytyä kylässä mutta jos siellä istutaan 3 tuntia sohvalla niin jokainen turhautuu!
ap
Mikä tuosa on se curling?