13v ei suostu ajamaan polkupyörällä, kun "kaikilla muilla" on sähköpotkulauta
Mitä sain selvitettyä niin kahdella luokan suosituimmalla tytöllä on sähköpotkulauta. Minulla ei ole sellaiseen varaa, kun jäin koronatilanteen takia työttömäksi. Mikä olisi sopiva kompromissi?
Kommentit (22)
Ostat nyt vaan. Syötte hernekeittoa kuukauden. Hyvät kelit taitaa vaan olla kohta ohi ja sateella ne eivät sovellu.
Miten joku kersa voi olla suosittu?
Se on joko pyörä tai kävely. Ihan saa itse valita.
Vierailija kirjoitti:
Sanot pojalle, notta kunto kasvaa pyöräillessä, kohta on kuitenkin mopot mielessä ja tytöt lähtee mopopojujen matkaan. Pyörällä sitäpaitsi pääsee kovempaa vauhtia ja pidempiä matkoja kuin sähköpotkulaudalla. Nää on näitä nuorien villityksiä, pitää saaha kun muillakin on.
T. Ap
Aloittajan ei kertonut lapsen sukupuolta.
Maksaisin puolet ja lapsen pitäsi keksiä miten rahoittaa oman osuutensa.
Tämä on tätä nykynuorten 'Fridays for Future' ympäristötietoutta: poimitaan kaikesta itseä miellyttävät jutut ja samalla moititaan vanhempia polvia kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Sanot pojalle, notta kunto kasvaa pyöräillessä, kohta on kuitenkin mopot mielessä ja tytöt lähtee mopopojujen matkaan. Pyörällä sitäpaitsi pääsee kovempaa vauhtia ja pidempiä matkoja kuin sähköpotkulaudalla. Nää on näitä nuorien villityksiä, pitää saaha kun muillakin on.
Miksi pojalle?
Kaikilla on = teini osaa nimetä 2. Näinhän se aina menee ja näihin on turha mennä mukaan. Jos pyöräily ei kiinnosta, niin sitten teini varmaan kävelee.
Voi valita vapaasti: fillari tai kävely. Sähköpotkulautaa ei osteta.
Sanot että voi ostaa itse kun säästää rahat
Yritäppä tuollaisella ajaa hiekkatiellä esim. rannalle.
Kannustat sen tienaamaan ja säästämään rahat tai osan, riippuen omasta rahatilanteestasi, ja näin hankkimaan sähköpotkulaudan.
Ja haluaako lapsi myös läskiksi, kun kaikki muutkin ovat...
Ei ihme, että nykynuoret ovat monet niin veteliä ja ryhdittömiä, kun kävelynkin sijaan mennään sillä ihme härvelillä.
Ilmoitat, että toinen vaihtoehto on kävely. En minä ainakaan suostu kaikkea ostamaan, mitä lapsi keksii haluta. Voihan hän toki mennä vaikka pulloja keräämään yms, hommata itse rahat. Lisäksi nuo potkulaudat aiheuttaa hirveästi onnettomuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku kersa voi olla suosittu?
Kuhan puhuu pehmosia haluaa tahtonsa läpi.Miksi et alunperin opettanut lapsellesi,kaikilla ei rahaa saman lailla kuin muilla.Ymärtäisi kun sanot ei varaa ostaa.Petymykset opetaa lasta kun kaikea ei saa mitä tahtoo.Voit ehdotaa hänelle työ mainosten jako.Tienaa itse tarpeensa.Tai kerää pulloja, vuodessa se raha on koossa.Jos on aktivinen keräjä.
Voi sitä itsestään tehdä ihrakasan ilman sähköpotkulautaa.