Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Paljon painoa pudottaneet (yli 25kg), mistä saitte motivaatiota urakkaan? Kauan kesti?

Vierailija
27.07.2021 |

Itse olen 5 vuotta yrittänyt laihduttaa, aina vaan +-3 kg. Vertaistukea?
Tämä vuonna aloittanut sen 10 kertaa laihduttamaan, ei se ikinä kestä..
N 101kg

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan näin itsestäni valokuvan jossa totuus lävähti naamalle halon lailla. Tietysti tiesin erittäin selvästi että ylipainoa on liikaa mutta en halunnut kohdata totuutta aiemmin. Kirpaisi kovaa mutta herätti. Seuraavana päivänä siivosin kaiken epäterveellisen pois kaapeista ja menin kauppaan ostamaan uudet ruoat: kasviksia, maustamattomia maitotuotteita, lihaa ym. Vähän selailin netistä lautasmallin mukaista syömistä mutta en täysin noudattanut sitä. Aamulla puuro, rahka ja marjoja, lounas+päivällinen salaattia ja kanaa/nautaa. Iltapalaksi rahka ja leipää jossa (kalkkunaleike) salaattia, tomaattia ja kurkkua. Näillä menin aika pitkään ennen kuin uskalsin enemmän laajentaa ruokavaliota koska oli ruokia mistä pidinn mutta että oppisin syömään sopivan määrän eikä isoa lautasellista ja mahdollista santsia päälle. Herkut jäivät kokonaan mutta ostin tummaa suklaata jota riittää 1-2 palaa ja makeanhimo oli pois. Nyt on menossa 8:s vuosi - 55kg eikä yhtään kiloja ole tullut takaisin.

Onnea! :)

Olen tuon saman tehnyt tämä vuonna n. 5 kertaa, ei se vaan kestä :'(

Ap

Vierailija
22/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200 kcal päivässä, lähtee kilo viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla