Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveää, ajatella jos näin kävisi omassa lähipiirissä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää. Joidenkin lapsista tulee narkkareita ja murhaajiakin, mutta että rakastuu vanhempaan mieheen! Kyllä siinä on jo liikaa kestettävää äiti-ihmiselle. Mielenterveys järkkyy ja paluuta entiseen ei enää koskaan ole!

Vierailija
2/9 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun isä laittoi mun kanssa välit poikki kun olin 13 vuotias ja seurustelin silloin 18 vuotiaan kanssa. 7 vuotta yhteistä tietä meillä kesti mutta en silti ikinä tule antamaan isälleni anteeksi. Samalla meni myös koko isän puolen suku. Edes yhden läheisen ihmisen hautajaisiin en päässyt ja olen yhäkin katkera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kamalaa tuossa on ? Tyttö muutti satojen kilometrien päähän, meni naimisiin ja perusti perheen. Äiti on varmasti onnellisempi näin kuin siten, että joutuisi reissaamaan lapsenlasta hoitamassa. Ja kyllä ne voi ne uurteet silmien ympärillä jossain vaiheessa alkaa harmittamaan, vaikka omaishoitajuus nyt tuntuu rakkauden ylimmältä asteelta.

Vierailija
4/9 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...

Vierailija
5/9 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hirveää mitä tuolla "pahin väkivalta-ketjussa" kirjoitetaan. Se tekee mut surulliseksi.

Vierailija
6/9 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle äitinä tärkeintä on se, että lapseni on onnellinen. täysin tuomittavaa jos tuollaisen syyn vuoksi hylkää oman lapsensa ja lapsenlapsensa.

Vierailija
7/9 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:28"]

No mun isä laittoi mun kanssa välit poikki kun olin 13 vuotias ja seurustelin silloin 18 vuotiaan kanssa. 7 vuotta yhteistä tietä meillä kesti mutta en silti ikinä tule antamaan isälleni anteeksi. Samalla meni myös koko isän puolen suku. Edes yhden läheisen ihmisen hautajaisiin en päässyt ja olen yhäkin katkera.

[/quote] No onhan tuo nyt järkyttävää, että 13v on täysi-ikäisen kanssa. Minä en olisi vaan antanut seurustella. Kyllä olisin huoltajana voinut sen estää. Huom! Minulla on 13- vuotias, ei otulisi kuuloonkaan. Oikein säälittää vanhempasi, mutta väärin toimivat, niinkuin sinäkin. Vaikka lapsi olitkin, niin et fiksu sellainen.

Vierailija
8/9 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kamalaa tuossa nyt on?

Vierailija
9/9 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 20:58"]

Mitä kamalaa tuossa nyt on?

[/quote]

ai mitäköhän ? jos et sitä ymmärrä, olen onnellinen ettet ole minun vanhempani. voisit varmasti tuomita ja hylätä vaikka mistä syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi