Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu jos gigantissa myyjä yrittää myydä maksuhäiriömerkinnän omaavalle asiakkaalle kytkykauppoja tai kilpailuttaa liittymää halvempaan?

Vierailija
27.07.2021 |

Mielenkiinnosta kysyn. Joutuuko myyjä paljonkin tekemään töitä ennenkuin tajuaa että eihän tämä onnistu.
Kerran myyjä tosissaan yritti ylipuhua minua johonkin kytkykauppaan, mutta sanoin että en ole kiinnostunut. Myyjä jankkasi asiasta ja lupasi vaikka mitä. Sanoin että ei kiitos. Sitten tämä myyjä vaihtoi taktiikkaa ja alkoi kauppaamaan toista kytkykauppaa, johon sanoin taas ei kiitos. Myyjä halusi perusteluja miksi en ole kiinnostunut, sanoin etten tarvitse sellaista. Sitten alkoi maanittelu ja vakuuttelu, että tarvitsen tietenkin ja hinta oli laskettu mitättömäksi, vain 10€/kk jonkin 3 vuoden ajan. Halusin jo eroon tyypistä ja sanoin että okei, antaa olla, tuohon voin suostua, myy nyt minulle se mitä tulin ostamaan ja suostun tuohon tarjoukseen oheistuotteesta. Sitten se myyjä meni koneelle iloissaan kun oli saanut minut suostumaan jonkun ”palvelun” kytkykauppaan, jota en tiennyt edes tarvitsevani. Hakkasi konetta vartin ja totesi että ei annakkaan laskulle, että minun pitää maksaa kassalle tuote, jota tulin hakemaan+ 300€ ylimääräistä siitä oheistuotteesta, jota en tarvinnut ja johon myyjä minut ylipuhui. En suostunut.
Myyjä aloitti vänkäämisen, ja hinnan polkemisen. Viimeinen tarjous 250 ylimääräistä kassalla? Ai ei vai. Taas hakattiin konetta välissä ja viimeinen tarjous muuttui 200€ ylimääräistä kassalla jne. Ei tullut kauppoja ylimääräisen palvelun suhteen, vaikka myyjä tunnin lypsi.
Miten hiton stressaavaa myyjän työ gigantissa voi olla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten liittymien kilpailutus onnistuu gigantin kautta, itse maksuhäiriömerkinnän omaavana en voi kilpailuttaa liittymiäni.

Vierailija
2/13 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea määrä vaivaa vain siksi että et vaan heti kertonut ettet voi ostaa mitään velaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/13 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea määrä vaivaa vain siksi että et vaan heti kertonut ettet voi ostaa mitään velaksi.

Olenko minä jotenkin velvollinen kuuluttamaan maksuhäiriömerkintääni kaupassa? Sanoin useasti ei kiitos.

Vierailija
5/13 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä jotenkin velvollinen kuuluttamaan maksuhäiriömerkintääni kaupassa? Sanoin useasti ei kiitos.

Et ole velvollinen kuuluttamaan, mutta kun tiedät ettei kaupat tule onnistumaan niin miksi pitkittää ostotapahtumaa? Ehkä sun pitää oppia olemaan jämäkämpi.

Vierailija
6/13 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos sulla on maksuhäiriömerkintä kun ostelet satojen eurojen ”oheistuotteita”, joita et tarvitse tai halua.

Vierailija
7/13 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siis kaikki pilipalisopimuksia puhelimessa kauppaavat tyypit lopettamaan soittelunsa, jos väittää että on maksuhäiriömerkintä?

Vierailija
8/13 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole velvollinen kuuluttamaan, mutta kun tiedät ettei kaupat tule onnistumaan niin miksi pitkittää ostotapahtumaa? Ehkä sun pitää oppia olemaan jämäkämpi.

Tai ehkä myyjä ottaa kuuleviin korviinsa sen ensimmäisen "ei"n ja antaa asiakkaan olla. 

Vierailija
9/13 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako siis kaikki pilipalisopimuksia puhelimessa kauppaavat tyypit lopettamaan soittelunsa, jos väittää että on maksuhäiriömerkintä?

Voisi kokeilla. 

Vierailija
10/13 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä myyjä ottaa kuuleviin korviinsa sen ensimmäisen "ei"n ja antaa asiakkaan olla. 

Pitäisi kyllä, mutta näin ei valitettavasti ole.

Vierailija
11/13 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos sulla on maksuhäiriömerkintä kun ostelet satojen eurojen ”oheistuotteita”, joita et tarvitse tai halua.

Taidat kuulua niihin, jotka ei peruskoulun aikana oppineet edes lukemaan.

Vierailija
12/13 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantissa niillä on varmaan provikkapalkka, luulisin.

Vierailija
13/13 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi kokeilla. 

Kokeile, toimii. Itse pääsen heti eroon kun sanon että olen velkajärjestelyssä enkä saa oikeuden päätöksellä sen aikana tehdä lisää velkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi