Löytyykö muita 40v pienten lasten äitejä?
Oma lapseni vasta 5v. Onko kellään muulla tässä iässä enää pieniä lapsia?
Kommentit (20)
45v ja nuorin täyttää ensi kuussa 4v.
Minä 41 ja nuorimmainen 8kk. Muut 2x13 ja 6. Välillä tuntuu olo vanhalta, kun ikätoverit osittain mummoja :D .
Jos olisin viisi vuotta nuorempi, niin vielä yksi lapsi olisi tervetullut!...mutta kyllä nämä nyt riittää.
45 v ja 5 v. Äiti minusta tuli 21-vuotiaana.
44v ja kuopuksena 10 kk. Minulla on myös 3- ja 4-vuotiaat.
Vanhin lapsi 26v. ja nuorin 1 kk..itselläni ikää 43 vuotta :)
Itse 40 v, lapset täyttävät 5 ja 8.
Täytän pian 40, kuopus 1v ja esikoinen 20v.
Olen 42v ja lapset 6&4v. Kukaan ei ole ikinä ihmetellyt.
Perheestä löytyy kaksi teiniä, yksi alakoululainen ja vauva. Olen 39 v. :)
Suurimmalla osalla ei, mutta varmasti joillakin.
No kyllä löytyy. Oma kuopukseni täytti juuri 4, ja ikäkavereille tulossa uusia vauvojakin.
Olen 36v ja lapset on 9v, 6v ja 1v. Ainakin täällä pk-seudulla on todella yleistä et nelikymppisillä on pienet lapset. Ei mikään poikkeus. Ennemmin ihmeteltiin kun kolmatta odotin et miten voi olla jo kolmas tulossa! Aina kysyttiin onko Eka.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:54"]
Olen 36v ja lapset on 9v, 6v ja 1v. Ainakin täällä pk-seudulla on todella yleistä et nelikymppisillä on pienet lapset. Ei mikään poikkeus. Ennemmin ihmeteltiin kun kolmatta odotin et miten voi olla jo kolmas tulossa! Aina kysyttiin onko Eka.
[/quote]
Mä asun maaseutukaupungissa ja aina ihmetellään että miten tällaisella 40v voi olla 5v lapsi. Kaikilla on yleensä tässä iässä jo 15-20v lapset.
Olen 42-vuotias ja minulla on 5-vuotias lapsi. Täysin normaalia akateemisissa piireissä. Yksikin kollega sai lapsen 43-vuotiaana.
Kun täytin 40, kuopus oli 3v. Nyt aloittaa koulun....
Minä 38 v, ja nuorimmaiseni, iltatähti, on 6 kk.