Mitä tekisit, jos kaikkiin sun kirjoittamiin kommentteihin ilmestyisi sun koko nimi?
Siis siihen kohtaan, missä lukee ”Vierailija” tai nimimerkki. Mä varmaan saisin stressin aiheuttaman sydänkohtauksen.
Kommentit (43)
Sama. En kehtaisi ehkä enää elää :(
Haastaisin palveluntarjoajan oikeuteen.
Mä vaihtaisin mulle uuden virallisen nimen: Sanna Marin!
Kaikki palstailijat ihailkoot täällä siitä eteenpäin Sannan kirjoituksia.
t. Mies
Kyllä se aika kamalaa olisi. Ainakin muuttaisin nykyiseltä paikkakunnalta jonnekin muualle. En vain kestäisi, jos kaikki masennus- ja erovuodatukseni yhtäkkiä näkyisivät kaikille.
En mitään. En kovin usein kirjoita mitään sellaista mitä en voisi sanoa muutenkin.
En tiedä, toisaalta olisi lähes yhtä todennäköistä kuin se että joku esittelisi minulle kirjan jossa on kaikki sanomani asiat elämäni aikana.
Jos omalla nimellä pitäisi kirjoittaa, en osallistuisi mihinkään keskusteluun.
Kyllä minua joskus pelottaa, kun julkaisen tähän jotain tekstiä, ettei se vahingossa pompahda jonnekin fb-feediin. Joskushan tuossa pomppi ne jakamisnapit niin monta kertaa pelästyin, että osun siihen.
Ehkä kuoleman jälkeen kaikki salaisuudet paljastetaan. Kaikki sairaat kommentit, joita täällä olen salaa kirjoitellut palstalle, sekä muut hölmöilyt tulevat kaikille julkisiksi tuonpuoleisessa. Siellä sitten hävetään ikuisesti omia tekosiaan.
En tiiä :D kaikki mun tutut tietää et trollaan täällä välil :D mut ei ne tiiä et mitä :D sit toisekseen jäisin kiinni yhest isost jutusta....
Tekisin henkilökohtaisen ratkaisun.
Miten teidän mies suhtautuu, jos pieraisette munapierun tuetoisesti aamulla sängyssä?
Margit von Kullenbögel
Juridisesti kaikkien kirjoittajien nimien julkaiseminen jälkikäteen aiheuttaisi korvausvaatimuksia ja oikeudellisia seurauksia, ettei sellainen ole kovinkaan todennäköistä, eikä se hyödyttäisi ketään. Eikä sen toteuttaminenkaan välttämättä onnistuisi, kuin vain osan käyttäjien kohdalla.
Yksittäisen kirjoittajan nimen selville saaminen ei ole foorumin ylläpidolle ja poliisille mikään ongelma, sen selvittäminen on mahdollista jos kirjoittajaa epäillään vakavasta rikoksesta. Mutta nimen julkaiseminen foorumilla olisi jo rikos.
Olisihan se kiva nähdä, keitä nämä kateelliset esimerkiksi Martinan, Sofian, Saran haukkujat ovat.
Voi, että minä nauttisin siitä😄
Vierailija kirjoitti:
Jos omalla nimellä pitäisi kirjoittaa, en osallistuisi mihinkään keskusteluun.
Onk ne sitten aina jotain haukkumiskirjoituksia?
Mun sukunimi on Korhonen ja mulla on useampikin etunimikaima. :D
T: Henna Korhonen
Olisihan se mielenkiintoista. Vajoaisin ehkä maan alle. Toisaalta olen aika vähän kirjoittanut täällä mitään minkä takana en seisoisi.
Ei mua haittaisi, mutta en kaipaa sellaista julkisuuttakaan.