Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä olen antanut miehelle aina vapauden tehdä niin kuin haluaa

Vierailija
06.08.2014 |

Jotkut pitävät miehen tossun alla ja riitelevät omat mielipiteensä läpi. Ja se on oikein tehty, ei saa tehdä niin kuin minä. Koska mies osaa ainoastaa pilata kaiken, ei osaa oma-aloitteisesti huomioida tai muutenkaan ajatella toisenkin parasta. 

Eli suhteeni ovat päättyneet aina eroon. Myöskään miehille ei ole mennyt jakeluun, että missä vika. No se että en pidä hänestä enää, kun käyttäytyy niin kuin ääliö. Vielä minua syyllistäen lopuksi, kun ero tulee.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli taas täysin naisen näkökulmasta. Se et suomalaiset naiset riitelee, mököttää, nalkuttaa, uhkailee, kiristää, pihtaa jne. tahtonsa läpi kaikessa on suuri kansallinen häpeä.

Kyllä sun suhteet on eroon päättynyt ihan muista syistä.

Vierailija
2/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen.

Harvassa ovat ne miehet, jotka kykenevät elämään itse ilman kapinointia "äitihahmoa" kohtaan.

Miehet haluavat tossun alle ja samaan aikaan pyrkivät sieltä pois. En lähde siihen pelleilyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä te puhutte? Tällainen neljävitonen ei yhtään tunnista miehiä tästä, eikä itseään.

Minulla on ollut kaksi miestä. Tälle nykyiselle annan täysin vapaat kädet. Ja hän tulee vastaan samoin: minullakin on täysin vapaat kädet.

ensimmäinen avioliittoni oli kontrollointia molemmin puolin. 

Uskon siis väittämään, että samanlaisuus vetää puoleensa samanlaisuutta.

Vierailija
4/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:57"]

Jotkut pitävät miehen tossun alla ja riitelevät omat mielipiteensä läpi. Ja se on oikein tehty, ei saa tehdä niin kuin minä. Koska mies osaa ainoastaa pilata kaiken, ei osaa oma-aloitteisesti huomioida tai muutenkaan ajatella toisenkin parasta. 

Eli suhteeni ovat päättyneet aina eroon. Myöskään miehille ei ole mennyt jakeluun, että missä vika. No se että en pidä hänestä enää, kun käyttäytyy niin kuin ääliö. Vielä minua syyllistäen lopuksi, kun ero tulee.

[/quote]

Vähän kärjistetysti kirjoitettu, mutta tavallaan allekirjoitan. Minua on parhaiten kohdeltu niissä suhteissa, joissa olen ollut ns. pirttihirmu, ja vaatinut paljon. Silloin kun en ole alkanut tappelemaan, olen tullut kohdelluksi kuin koiranpaskaa kengänpohjassa. Ja juu, tottakai olen aina sanonut, jos joku mättää, eli ajatuksia ei ole tarvinnut lukea.

Silti nykyäänkin toteutan sitä, että toinen saa tehdä ja olla tavallaan. Haluan kuitenkin, että ihminen jonka kanssa olen, kohtelee minua hyvin siksi, että haluaa. Ei siksi, että minä alistan. Nykyisen miehen kanssa on hyvä suhde.

Vierailija
5/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:04"]Mistä ihmeestä te puhutte? Tällainen neljävitonen ei yhtään tunnista miehiä tästä, eikä itseään.

Minulla on ollut kaksi miestä. Tälle nykyiselle annan täysin vapaat kädet. Ja hän tulee vastaan samoin: minullakin on täysin vapaat kädet.

ensimmäinen avioliittoni oli kontrollointia molemmin puolin. 

Uskon siis väittämään, että samanlaisuus vetää puoleensa samanlaisuutta.

[/quote]

Minä taas olen huomannut, että itsevarmuuteni vetää puoleensa heikkoja miehiä.-3

Vierailija
6/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:00"]

Olen samanlainen.

Harvassa ovat ne miehet, jotka kykenevät elämään itse ilman kapinointia "äitihahmoa" kohtaan.

Miehet haluavat tossun alle ja samaan aikaan pyrkivät sieltä pois. En lähde siihen pelleilyyn.

[/quote]

Hei mä olen myös ollut suhteissani ihan samanlainen. En ole koskaan nalkuttanut, mielestäni kaiken tulee perustua vapaaseen tahtoon, toista ei saa pakottaa tai määrätä. Ja mitä siitä on seurannut: pettämistä, valhtelua, ei oteta toista huomioon. Suomalainen mies ilmeisesti tarvitsee sen "Justiinan" puolisokseen. Kahden aikuisen tasa-arvoinen suhde ei miehiltä onnistu.

Oma isäni oli väkivaltainen despootti, jonka mielivaltaan oli pakko alistua. Siksi varmaan kaikenlainen määräily ja käskytys on mulle ehdottoman vastenmielistä.

Vierailija
7/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:00"]

Olen samanlainen.

[/quote]

Hei mä olen myös ollut suhteissani ihan samanlainen. En ole koskaan nalkuttanut, mielestäni kaiken tulee perustua vapaaseen tahtoon, toista ei saa pakottaa tai määrätä. Ja mitä siitä on seurannut: pettämistä, valhtelua, ei oteta toista huomioon. Suomalainen mies ilmeisesti tarvitsee sen "Justiinan" puolisokseen. Kahden aikuisen tasa-arvoinen suhde ei miehiltä onnistu.

Oma isäni oli väkivaltainen despootti, jonka mielivaltaan oli pakko alistua. Siksi varmaan kaikenlainen määräily ja käskytys on mulle ehdottoman vastenmielistä.

[/quote]

Ollaan samiksia :)

Mullakin oli juuri tuollainen isä

-3

Vierailija
8/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että miehiä pitää käskeä ja komentaa kuin pikkulapsia, jos haluaa että asiat ovat hyvin. Ja kun sitä ei jaksa tehdä, mies toimii huonosti, se on kuin koiran koulutus. Mutta nyt odotan sitä hyvinkoulutettua miestä, ehkä sellainen löytyy leskimiehistä.

Vierailija
9/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tässäkö on tää osasyy mun epäonnistuneille suhteenyrityksille...Olen itse itsenäinen ja haluan tehdä mitä haluan, tästä syystä toisen rajoittaminen tai jonkin "vaatiminen" toiselta on musta kumman kuuloista. No tää on aina ajautunut siihen, että mies osoittautuu kypsymättömäksi tyypiksi jolla ei ole omia moraalisia rajoja sille mitä tekee. Täytyy alkaa kokeilemaan eri tekniikkaa seuraavalla kerralla. Vaikkakin koko kontrollointijuttu tuntuu mulle kaukaiselta, olenhan itse aikuinen ja kykenevä ilman miehenkään erityistä ohjausta...Itselle vaan toisten huomioiminen jne tulee selkärangasta, ei näytä miehille kyllä tulevan.

Vierailija
10/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu. Aluksi aina ihastuvat siihen, kun en nalkuta, en valita. Kerron toivomukseni yksityiskohtaisesti (juuh, tiedän, että kaikkia toisen toiveita ei voi toteuttaa, mutta max kerran viikossa esitän toiveen.), joten miehet eivät edes voi sanoa, että vain vihjailisin.

Jo suhteiden alussa olen kertonut, että haen aikuista ihmistä, en sellaista, jolle nalkutetaan. Olen sanonut, että olen hyvin seksuaalinen ja seksiä minun kanssani saa joka päivä vähintään kahdesti, jos toimii aikuisen tavoin (hygienia kunnossa, osallistuu kotitöihin ja lastenhoitoon ( en siis esim. hoida yksinäni miehen muksuja), tehdään kerran viikossa yhdessä jotain, ollaan lomilla yhdessäkin ja pidetään luottamus kunnossa, kohdellaan kunnioittavasti toisen osapuolen sukulaisia ja ystäviä.)

Mutta toivoa on. Omille pojilleni ei tarvitse nalkuttaa. Hoitavat aika omatoimisesti edellä mainitut asiat. Se hankaluus vain on ollut, että kun teineillä on noita tyttöystäväkandidaatteja ollut, niin eivä tmeinaa löytää sopivaa, koska ihmettelvät, että miksi ne tyttikset rupeavat valittamaan jo etukäteen jostain irrelevanteista asioista, kuten siitä, että jos poika unohtaakin antaa kyydin, laittaa eväät piknikille, antaatelttaretkellä tytön hoitaa koko muonapuolen jne.

Monet illat ovat ihmetelleet myös kavereidensa ja näiden tyttöystävien kodin dynamiikkaa: Aikuiset miehet röhnöttävät ja toimivat kuin pahin murrosikäinen. syövät jääkaapin tyhjäksi eivätkä jätä pienille (lue lapsille) esim. maitoa. Meidän perheessä kun on ollut itsestäänselvyys, että toiset huomioidaan.

Vierailija
11/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa millaista vallankäyttöä se miehen puolelta on. Koko elämä pyörii miehen ympärillä.

Ilmeisesti eivät osaa erottaa välittämistä ja kontrollointia toisistaan.

-3

Vierailija
12/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ensimmäinen parisuhde on aina harjoittelua. Minä olen minun miehelleni jo kolmas, ja hän on aivan ihanan huomioiva. Ehkä sen opettelu on vaatinut kaksi parisuhdetta ensin?

Vierailija
13/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on kanssa saanut tulla ja mennä miten tahtoo. Seurauksena taloudellinen vastuu, vastuu kodinhoidosta ja lapsista on kaatunut mulle ja mies ajautui sivusuhteeseen. Nyt, kun suhdetta yritetään korjata (niin, että tässä olisi kaksi vastuullista aikuista, muuten en kyllä  enää petturimiehen kanssa edes suostu yrittämään), niin mies vinkuu ja valittaa, kun hänen elämäänsä niin julmasti rajoitetaan. Millastakohan se on kuvitellut mun elämän olevan, vapaata ja villiä vai, kun olen kaikesta vastuun joutunut ottamaan, kun en ole miehelle nalkuttanut ja sitä mihinkään yrittänyt pakottaa?

Vierailija
14/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko miehet, että "vapaus" parisuhteessa on lupa mellestää miten tahtoo? Mun eksäni sai päähänsä lähteä puoleksi vuodeksi reissuun maailmalle. Hei haloo, mihin unohtui vaimo ja kaksi alle kouluikäistä lasta?!

Vierailija
15/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tais selvitä mullekin miksi mikään ei onnistu... Eipä kait siinä sitten.

Pitää varmaan lopettaa ihmettelyt "miten toikin jaksaa kuunnella tommosta", jos se onkin se suhteen salaisuus :--)

Enpä silti ajatellut kenenkään äidiksi ruveta. Sitten ei onnistu jos ei onnistu.

Vierailija
16/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:26"]

No nyt tais selvitä mullekin miksi mikään ei onnistu... Eipä kait siinä sitten.

Pitää varmaan lopettaa ihmettelyt "miten toikin jaksaa kuunnella tommosta", jos se onkin se suhteen salaisuus :--)

Enpä silti ajatellut kenenkään äidiksi ruveta. Sitten ei onnistu jos ei onnistu.

[/quote]

Se on, jos et ota valmiiksi koulutettua.

Vierailija
17/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:15"]

Minulla sama juttu. Aluksi aina ihastuvat siihen, kun en nalkuta, en valita. Kerron toivomukseni yksityiskohtaisesti (juuh, tiedän, että kaikkia toisen toiveita ei voi toteuttaa, mutta max kerran viikossa esitän toiveen.), joten miehet eivät edes voi sanoa, että vain vihjailisin.

Jo suhteiden alussa olen kertonut, että haen aikuista ihmistä, en sellaista, jolle nalkutetaan. Olen sanonut, että olen hyvin seksuaalinen ja seksiä minun kanssani saa joka päivä vähintään kahdesti, jos toimii aikuisen tavoin (hygienia kunnossa, osallistuu kotitöihin ja lastenhoitoon ( en siis esim. hoida yksinäni miehen muksuja), tehdään kerran viikossa yhdessä jotain, ollaan lomilla yhdessäkin ja pidetään luottamus kunnossa, kohdellaan kunnioittavasti toisen osapuolen sukulaisia ja ystäviä.)

Mutta toivoa on. Omille pojilleni ei tarvitse nalkuttaa. Hoitavat aika omatoimisesti edellä mainitut asiat. Se hankaluus vain on ollut, että kun teineillä on noita tyttöystäväkandidaatteja ollut, niin eivä tmeinaa löytää sopivaa, koska ihmettelvät, että miksi ne tyttikset rupeavat valittamaan jo etukäteen jostain irrelevanteista asioista, kuten siitä, että jos poika unohtaakin antaa kyydin, laittaa eväät piknikille, antaatelttaretkellä tytön hoitaa koko muonapuolen jne.

Monet illat ovat ihmetelleet myös kavereidensa ja näiden tyttöystävien kodin dynamiikkaa: Aikuiset miehet röhnöttävät ja toimivat kuin pahin murrosikäinen. syövät jääkaapin tyhjäksi eivätkä jätä pienille (lue lapsille) esim. maitoa. Meidän perheessä kun on ollut itsestäänselvyys, että toiset huomioidaan.

[/quote]

Mut eihän sun pojat hoida asioita ja huomioi toista, jos ne olettaa et tyttöystävät passaa niitä? (eli siis, jos oikein ymmärsin heille ei sais valittaa jos tyttöystävä huolehtii kaikesta piknik-reissulla esimerkiksi, tai joku kyydin unohtaminen voi olla iso juttu, jos on itse luvannut sellaista ja on vaikka iltamyöhä.)

Vierailija
18/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun sori, olitko kirjoittanut "etukäteen". Pieni sana joka muuttaa kaiken.

18

Vierailija
19/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneena kolmekymppisenä huomaa miten sinkkumarkkinat ovat täynnä noita kypsymättömiä ikiteinejä.

Sellaiseen en aio koskaan enää langeta.

Jos aikuista vastuullista miestä ei löydy, niin pitäkööt tunkkinsa!