Peukutusgallup Heteronaisille
Tämä on vähän erikoinen aihe, mutta koska se on vaivannut minua jo pitkään, haluan sen tehdä.
Pidän itseäni heterona, mutta silti voisin kuvitella kokeilevani seksiä myös naisen kanssa. Parisuhdetta en niinkään. Ilmeisesti en ole ainoa, koska keskusteluja aiheesta on paljon.
Joten kiinnostaisi tietää, mikä teidän muiden heteronaisten ns. naismaku on. Laitan alle neljä hyvin erityyppistä naista, ja kuvat heistä. Peukuttakaa ylöspäin, jos voisitte kuvitella rakastelevanne hänen kanssaan. Ja alaspäin, jos ette. Rakastelu olisi sen mukaista, miten itse kokisit, voisit olla passiivinen tai aktiivinen, tai ehkä vain halia peiton alla.
Ja vastatkaa sen mukaan, että elämäntilanteenne ei sinänsä siihen vaikuttaisi. Eli ei tarvi miettiä, että ei voisi kun on naimisissa / häpeää omaa vartaloaan / jännittäisi liikaa yms. Eli kenet naisista valitsisit rakastelukumppaniksesi "täydellisessä maailmassa".
Kaikki kuvat ovat siistejä ja "työturvallisia", eli alastomuutta niissä ei ole.
Kiitos paljon. :)
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:43"]
Liian yksipuolinen valikoima, toivosin mukaan vaikka http://trendymatter.com/cameron-diaz-worried-bikini-slipping-filming-woman/
Hänelle yläpeukku
[/quote]
Saa lisätä muitakin listaan!
Cameron Diaz oli erinomainen lisäys. Jos siis kukaan listassa olevista ei nappaa, niin linkitä ihmeessä kuva siitä naiseesta, jonka ehkä voisit kuvitella peiton alle kanssasi. :)
AP
Ihan hauska huomata, etten ole ollut yksin ajatusteni kanssa. Elän täysin ihanassa parisuhteessa miehen kanssa, enkä ole ikinä rakastunut naiseen. Mutta kuten ap, voisin kuvitella kuitenkin rakastelevani naisen kanssa, jos tilaisuus tulisi.
Erityisen jännä on huomata, että heteronaisista yli puolet olisi valmiita harrastamaan seksiä myös naisen kanssa! :D En varmaan ikinä tule toteuttamaan haaveitani, koska en halua pettää miestäni. Saahan sitä silti fantasioida. :)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:31"]
Jos nainen kokee tarvetta sekstailla naisten kanssa, ei nainen ole täysin hetero. Biseksuaali ennemminkin.
[/quote]
Ei pidä täysin paikkaansa.
Kyllä Bi-seksuaalit naiset ovat niitä, jotka seurustelukumppania ettiessään eivät kiinnitä mitään huomiota sukupuoleen, vaan rakastuvat ihmiseen. Ja jos näille naisille menet sanomaan, että "en kyllä vois kuvitella että ottaisin puolisokseni naisen, mutta kyllä ois kiva vähä kokeilla pussailla", niin olet kyllä aika kaukana bi-seksuaalisuudesta..
Maailmalla käytetty termi on "heteroflexible". Eli hetero, joka myös välillä voisi kuvitella ainakin haluavansa kokeilla seksiä naisen kanssa.
Ja jos haluaa seksiä tuon Baileyn kanssa? Mikä sitten on? Nätti tyttö jolla on kuitenkin kova kyrpä housuissa. Hetero vai Bi vai mitä-vitun-väliä-vaikka-haluaa-kokeilla.
N22
[/quote]
eli siis jos ei halua seurustella oölenkaan, naiskennella vaan, on aseksuaali? Seksuaalisuus liittyy vahvemmin seksiin kuin suhteisiin! Mutta kukin itse määrittäköön seksuaalisuutensa. Itse en seurustelisi naisen kanssa, mutta koen olevani biseksuaali.
Mielipide asioitahan nämä ovat. Esim. seta sanoo aiheesta: Biseksuaalisuden määritelmä ei ole täysin selkeä. Biseksuaalisia seksuaalifantasioita saattaa esiintyä myös henkilöillä, jotka määrittelevät itsensä täysin hetero- tai homoseksuaalisiksi.
Itse olen pitänyt itseäni heterona. Katsoin kuvat, ja kiihotuin kun ajattelin naisen nuolemaan itseäni. En epäile hetkeäkään, ettenkö nauttisi siitä.
Voisin yhtä hyvin pitää itseäni bi:nä. Aivan sama. Koska olen miehen kanssa naimisissa, niin ei sillä mitään väliä edes ole, puoliso on jo valittu, ja siinä pysyn. :)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:55"]
Ja viimeisenä Bailey Jay, jonka otin mukaan vähän jokerina.
https://24.media.tumblr.com/4004f69e78c33ae4e6e2fe65757112da/tumblr_n09snhfC4e1r47fero1_500.jpg
http://i.imgur.com/qq7RUKN.jpg
Kyseessä on siis transnainen, joka siis näyttää täysin naiselta, mutta jalkovälissä on pippeli. (Ei näy kuvissa).
Kiitos vastauksista!
[/quote]
Painoin peukun alas, ennen kuin olin edes katsonut kuvia, nyt kaduttaa. :D Upea ilmestys, todellakin ottaisin peiton alle.
N45
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:30"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:38"]Olipa hämmentävää ruveta itsekin tällaista ajattelemaan. Luulisin olevani täysin hetero, ja en tosiaan haluaisi elää toisen naisen kanssa suhteessa. Mutta jos saisi "vapaalipun" kokeilla seksiä.. Enemmän tuli ylöspäin peukkuja minulla. Eniten päänvaivaa aiheutti tuo viimeinen tyttö. Uskomattoman kaunis. Mutta en tiedä mitä ajatella, periaatteessa seksihän olisi samantyyppistä kun miehen kanssa sitten.. Jännittävää varmaan ainakin.
N33
[/quote]
Moni ns. hetero on oikeasti bi mutta luulee olevansa hetero yksinkertaisesti siitä syystä, että luulevat biseksuaalisuuden tarkoittavan aina sitä, että haluaisi myös seurustella samaa sukupuolta olevan kanssa.
Mutta kun ei, se voi tarkoittaa myös sitä, että sama sukupuoli pelkästään kiihottaa seksuaalisesti.
[/quote]
Sorry toi on tota lesbojen fantasiaa. Kyllä suurin osa ihmisistä todellakin on täysin heteroita ja sille ette voi yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 14:35"]
Sorry toi on tota lesbojen fantasiaa. Kyllä suurin osa ihmisistä todellakin on täysin heteroita ja sille ette voi yhtään mitään.
[/quote]
Ikävä tuottaa pettymys, mutta tässä ketjussa heteronaisista yli puolet olisi valmiita rakastelemaan myös naisen kanssa, tilaisuuden tullessa. :) Eli vaikuttaisi siltä, että olet väärässä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:55"]
Ja viimeisenä Bailey Jay, jonka otin mukaan vähän jokerina.
https://24.media.tumblr.com/4004f69e78c33ae4e6e2fe65757112da/tumblr_n09snhfC4e1r47fero1_500.jpg
http://i.imgur.com/qq7RUKN.jpg
Kyseessä on siis transnainen, joka siis näyttää täysin naiselta, mutta jalkovälissä on pippeli. (Ei näy kuvissa).
Kiitos vastauksista!
[/quote]
Painoin peukun alas, ennen kuin olin edes katsonut kuvia, nyt kaduttaa. :D Upea ilmestys, todellakin ottaisin peiton alle.
N45
[/quote]
Woohaa! Olipa nätti tyttö! :)
Hetero-n22
Tähän olisi kiva saada lisää vastauksia! :)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:54"]
Kiira
http://iv1.lisimg.com/image/4784883/600full-kiira-korpi.jpg
[/quote]
Tämä oli vähän epäreilu, koska TOTTAKAI kuka tahansa nainen ottaisi hänet peiton alle.. Kukapa nyt ei haluaisi suudella, kosketella, maistaa.. Täydellistä naista.
Mutta.
Olen 15-vuotta vanhempi, joten se vähän vääristää sitä ajatusmallia, että voisiko niin tehdä. Peukutin silti ylös. :)
N42
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:54"]
Kiira
http://iv1.lisimg.com/image/4784883/600full-kiira-korpi.jpg
[/quote]
Tämä oli vähän epäreilu, koska TOTTAKAI kuka tahansa nainen ottaisi hänet peiton alle.. Kukapa nyt ei haluaisi suudella, kosketella, maistaa.. Täydellistä naista.
Mutta.
Olen 15-vuotta vanhempi, joten se vähän vääristää sitä ajatusmallia, että voisiko niin tehdä. Peukutin silti ylös. :)
N42
[/quote]
Hyvin samanlaisia ajatuksia täälläkin. Mutta peukutinkin enemmän fiiliksellä "jos olisi mahdollista".
Ihan hyvä valikoima naisia, ainakin erilaisia.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:27"]
Olen hetero, eli en ole kiinnostunut naisista. Alapeukku kaikille.
[/quote]
Sama. Ei tarvinut edes avata noita kuvia. En näe mitään hottia kenessäkään naisessa "siinä mielessä".
[/quote]
Todennäköisesti peukutit alas juuri sen takia, että et avannut kuvia. :)
Jos avaat, katsot näitä naisia, ja mietit todella, että voisitko kuvitella hänen tekevän minulle hyvää.. Ehkä se salainen yläpeukkukin olisi voinut tulla.
Viekää nuo hetero / bi -taistelut muualle, se ei ollut tämän ketjun tarkoitus. Minusta ei ole järkeä lokeroida kumminkaan. Itse vain KOEN itseni heteroksi, ja siksi halusin vastauksia muiltakin naisilta jotka ehkä KOKEVAT itsensä heteroksi. Ei minulle olisi mitään ongelmaa olla bi, ei mitään. En vain koe olevani. :)
AP