onko tyhmä idea viedä kiitoksena autokorjaajille leivonnaisia?
Aluksi se tuntui kivalta idealta, mutta sitten alkoi mietityttämään. Kyseessä on kuitenkin ketjukorjaamo...
Kommentit (91)
Vie ihmeesä jos siltä tuntuu. Tämä maa on aivan liian kylmä. Uskalla olla aito!
Ei ole ollenkaan tyhmä idea. Piristäähän se kaikkia jos elämään tulee yllättäen jotain pientä luksusta. Minusta on ihanaa olla kiitollinen ja onnellinen jos on saanut jostain hyvää palvelua. Saa sen silloin näyttää.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 08:18"]No en veis :D muutenkin ryöstävät liikaa rahaa.
[/quote]
No tässä on se syy miksi veisin niitä leivonnaisia, koska he eivät veloittaneet itse työstä mitään (vain osat) ja olivat muutenkin mukavia.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 08:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 08:18"]No en veis :D muutenkin ryöstävät liikaa rahaa.
[/quote]
No tässä on se syy miksi veisin niitä leivonnaisia, koska he eivät veloittaneet itse työstä mitään (vain osat) ja olivat muutenkin mukavia.
[/quote]
No tossa tapauksessa kyllä veisin :)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 08:24"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 08:18"]No en veis :D muutenkin ryöstävät liikaa rahaa.
[/quote]
[/quote]
Niin ja mun auto oli siellä kuitenkin 2h, ja heen virallinen tunti taksa on 100e tunti. Mut käytän aina heidän autokorjaamopalveluita kun mun autosta levii jotain :)
Jos eivät työstä veloittaneet niin veisin kyllä! Mukava idea :)
Mun mies sai yhdesti asiakkaaltaan viinipullon kiitokseksi kun kottero tuli kuntoon. Olihan se erikoista ja ainutlaatuista, mutta mukavaa. Yleensä kun tulee haukkuja kalliista laskusta vaikka töitä olis tehty tuntitolkulla ja ehkäpä yötä myöten.
No vie! Tämä on kylmä ja kalsea maa. Mukava tapa kiittää, varmasti lämmittää mieltä. Voi kun itsekin kehtaisin tehdä vastaavaa...
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 08:24"]
Anna sitä pillua kun niin haluat. Vai muka pullaa hah haa
[/quote]
Tässä on pointtinsa. Mies ei tajua tuollaisten leivosten tuomista muuta kuin flirttinä ja kokee sen ulkonäöstäsi riippuen joko kiusallisena (ongelmaksi muodostuu myös se, että sukupuolesta riippumatta ihminen haluaa antaa vastapalveluksen kiitoksesta ja tässä tapauksessa sitä ei voi antaa) tai sitten pelottavana ja kiusallisena, jos olet ruma.
Me ihmiset tulkitsemme joka tapauksessa aina, että ylimääräisen vaivan näön takana on jokin tarkoitus. Voit mieluummin pohtia, miksi haluat viedä leivoksia korjaajille? Haluatko esittää hyvää ihmistä, flirttailla, tehdä itsesi MerkittäväksiAsiakkaaksi, koska luulet olevasi sitä, koska itsellesi harvinainen korjaustapahtuma oli jännittävä tapahtuma muutoin tylsässä elämässä vai mitä?
Tietty jos tilanne on se, että olet saanut ilmaiseksi korjauksen, niin sinun kuuluukin se hyvittää. Mutta leivokset ovat kyllä palkkana todella vastapuolta halveksiva tapa hoitaa asia.
Ainoa korrekti tapa on maksaa rahalla aiheuttamastaan vastapuolen ajan menetyksestä. Viina tulee kakkossijalla. Mutta leivokset ?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 08:14"]
Aluksi se tuntui kivalta idealta, mutta sitten alkoi mietityttämään. Kyseessä on kuitenkin ketjukorjaamo...
[/quote]
Käytän aina autoni yksityisellä renkaiden vaihdot, katsastukset.
Pois hakiessa aina hame päällä ;)
Hinta osunut aina kohdilleen
/N yli 40
Joku taitaa olla hitusen katkerana. Mikä hätänä, eikö äiti koskaan leiponut sinulle mitään lapsuudessasi?
Ehdottomasti parempi pullaa kuin perinteinen pullo. Leivonnaiset voivat syödä kahvitaolla työpaikallaan, eli olisi ihan kiva.
Aloin myös miettimään sitä että jos vien leivonnaisia, olettavatko he saavansa niitä joskus lisää?
Btw, noi leivonnaiset olis leipomosta missä oon töissä, jos se vaikuttaa jotain asiaan. :)
-ap-
Ap, vie ihmeessä. Älä välitä noista lannistajista. Heitä harmittaa, kun kukaan ei ole heitä muistanut (nro 13). Kuinka monta kertaa on jäänyt kaunis ele tekemättä tässä maassa, kun ihminen on ajatellut että ei hän nyt kuitenkaan kehtaa. Täällä on niin paljon näitä "sillon meinasin sanoa... " -tyyppejä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 08:47"]
Aloin myös miettimään sitä että jos vien leivonnaisia, olettavatko he saavansa niitä joskus lisää?
Btw, noi leivonnaiset olis leipomosta missä oon töissä, jos se vaikuttaa jotain asiaan. :)
-ap-
[/quote]
Tuskin.
What!?! Sä oot kattonu liikaa amerikkalaisia hömppäsarjoja! Täällä viedään lahjoja vain opettajille!
Vie ihmeessä! Olisipa se mun mies joka sun autoa on korjannu. Olis äijällä hymy korvissa koko loppupäivän. Ihan vaan siitä kun joku muistaa kiittää häntä töissä :)
No en veis :D muutenkin ryöstävät liikaa rahaa.