Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän näkee kokoajan naisia vanhojen rikkaiden miesten kanssa?

Vierailija
05.08.2014 |

Tänäänkin nähnyt monen monta kertaa juuri ja juuri täysiikäisiä naisia istumassa tai jopa suutelemassa hienon urheiluauton kyydissä jota on ajanut vähintään 10 vuotta vanhempi mies??. Tähän vielä naiset vastaavat kaikkialla ettei sillä miehen lompakolla ole mitään väliä

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä sillä lompakolla on väliä, vai väitätkö, että talot, lasten ruoat, hyvät lomapaikat jne. Ei maksaa mitään?

Vierailija
2/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa nuoren naisen, vaikka olisi millainen kurppa tahansa. Suurin osa naisista on rahan perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:56"]

Tänäänkin nähnyt monen monta kertaa juuri ja juuri täysiikäisiä naisia istumassa tai jopa suutelemassa hienon urheiluauton kyydissä jota on ajanut vähintään 10 vuotta vanhempi mies??. Tähän vielä naiset vastaavat kaikkialla ettei sillä miehen lompakolla ole mitään väliä

[/quote]

oletko tyhmä vai rovo???

Vierailija
4/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri naisia viehättävät eri asiat. Miehen raha ja valta ovat aina vetäneet puoleensa, mutta kaikkia ne eivät puhuttele. Jotkut nimenomaan hakevat itselleen toivottoman retkun ja/tai rikollisen toisensa perään. Useimmille kuitenkin kelpaa ihan pelkkä tavis.

Vierailija
5/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD Jos nainen on 20 ja mies 30 niin mies on vanha?

Tarkenna vähän: mistä tiedät että mies on rikas, se autohan voi olla vaikka tyhjätaskulla lainassa? Olet nähnyt monen monta kertaa - missä päin maailmaa teet näitä havaintojasi, Monte Carlossa vai Muhoksella? Voisiko joissakin tapauksissa olla kyseessä isä ja tytär? 

Ja niin masentavaa kuin se onkin, on olemassa niin tyhjäpäitä naisia, etteivät he halua mieheltä mitään muuta kuin taloudellista turvaa. He eivät ole onnistuneet sitä itse itselleen hankkimaan. Jotkut heistä voivat myös olla prostituoituja. Vanhenemista pelkäävä mies voi pitää tyhmääkin naista puoleensavetävänä, koska tämä saa miehen unohtamaan oman vanhenemisensa. Että siksi. 

Vierailija
6/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tässä olisi kyse oikeasti vanhoista miehistä ja nuorista naisista, tyyliin 70v ja 25v. 10v nyt ei oe ikäero eikä mikään.

Ennen kuin joku kysyy, oma mieheni on 2v vanhempi, eli ei, en puolustele itseäni tässä.

Vierailija
7/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään rikas ole. Auto leasingillä, talo ja mökki lainalla. Sisustuslehden sisuskin osamaksulla. Eikä se tule lainoistaan selviämään.

Vierailija
8/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun liikun 20 v vanhemman miehen kanssa nautin siitä, että hän avaa ovet, auttaa takin päälle tms. Se ravintolalaskujen maksu on vain kivaa bonusta.

Vierailija
9/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 08:52"]

Kun liikun 20 v vanhemman miehen kanssa nautin siitä, että hän avaa ovet, auttaa takin päälle tms. Se ravintolalaskujen maksu on vain kivaa bonusta.

[/quote]

Alahtelevaista tuo nykunaisen vahvuus. Minunta on aika kummallista, että nainen on nykyään niin vahva ja itsenäinen, mutta ei kykene itse avaamaan ovea tai ottamaan takkia päältään.

Vierailija
10/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 08:52"]

[/quote]

Alahtelevaista tuo nykunaisen vahvuus. Minunta on aika kummallista, että nainen on nykyään niin vahva ja itsenäinen, mutta ei kykene itse avaamaan ovea tai ottamaan takkia päältään.

[/quote]

Ei se ole kykenemättömyyttä vaan sitä, että on kiva tulla huomioiduksi. Samalla tavalla kuin itse voi huomioida miestä asioissa, jotka häneltä kyllä onnistuvat, mutta kivaa kun joku vaikka pesee tai silittää vaatteet tms. Voisivat nuoremmatkin miehet (ja naiset) yllättyä vaikutuksista, jos joskus kokeilisivat.

t. voimakas, varakas ja kykenevä nainen, joka silti arvostaa suuresti ovenavaajia ja takin tai tuolin kanssa auttajia

Vierailija
11/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani parikymppinen mun melkein 30 vuotta vanhempi miesystäväni oli ammatiltaan puhelinmyyjä ja itse opiskelin yliopistossa. Toisin sanoen se sana "varakas" tai "rikas" ei pätenyt minun tapauksessani.

Vierailija
12/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:27"]Ollessani parikymppinen mun melkein 30 vuotta vanhempi miesystäväni oli ammatiltaan puhelinmyyjä ja itse opiskelin yliopistossa. Toisin sanoen se sana "varakas" tai "rikas" ei pätenyt minun tapauksessani.

[/quote]

Ja siis ammattinsa lisäksi hän ei ollut muutenkaan varakas eikä hän myöskään ostellut minulle koskaan mitään arvokasta.

Vierailija
13/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:27"]Ollessani parikymppinen mun melkein 30 vuotta vanhempi miesystäväni oli ammatiltaan puhelinmyyjä ja itse opiskelin yliopistossa. Toisin sanoen se sana "varakas" tai "rikas" ei pätenyt minun tapauksessani.

[/quote]

Ja siis ammattinsa lisäksi hän ei ollut muutenkaan varakas eikä hän myöskään ostellut minulle koskaan mitään arvokasta.

Vierailija
14/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Money talks, pussy walks

Vierailija
15/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietty naistyyppi, joka ei välitä, näyttipä mies minkälaiselta turjakkeelta tahansa, kunhan sillä on paksu lompakko ja pullea pankkitili. Ja avokätinen tietysti pitää olla, ettei se misukka heti lähde omille teilleen, vaan jaksaa viihdyttää vaaria, vaikka mieli tekisi nuorta ja viriiliä.

Vierailija
16/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu. voimakkaat , itsenäiset naiset kyllä taipuvat bj-anaali-horoiksi heti, kun lompakko on tarpeeksi paksu.

tämä on niin nähty.

Vierailija
17/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on juuri täysi-ikäinen ja mies on 10 vuotta vanhempi, mies on 28? Mikä ikäloppu! Ihme ettei ole jo vanhainkodissa rollaattorin kanssa!

Vierailija
18/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että kokoajan palkkapussi ei riittänyt ylläpitoon?

No, sanoisin että 10 vuotta ei ole ikäero eikä mikään, varsinkaan vanhempana, jos just ja just täysi-ikäistyneen tytön kohdalla ehkä niin vielä näyttäisi.

Itsekin olen ollut varmasti selkeästi vanhempien miesten kanssa, ja hirveitä turjakkeita ne on kyllä olleet, mutta mun kohdallani johtuu kyllä siitä etten muita saanut.

Varmaan moni on ajatellut että rahasta kyse, mutta tyhjätaskuja ja vieläpä äärimmäisen pihejä ne on mun kohdalla olleet, jumankauta edes grillimakkaraa tarjonneet kun yksin vetelivät. 

Vierailija
19/19 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...4% hyvätuloisista miehistä on sinkkuja vasten tahtoaan, mutta pienituloisista miehistä 40% on ilman puolisoa. Taitaapi pitää paikkansa että avioliitto on vain prostituution laillistettu muoto.

Empiirinen kokemukseni on jokseenkin se, että ollessani köyhä tavallinen opiskelijakundi, naisten kiinnostus oli aika satunnaista. Valmistumisen lähestyessä ja siinä vaiheessa jo hyvätuloisen vakiduunin varmistuttua, aloin ihmeekseni saada osakseni suoria ehdotuksia treffeille. Sehän ihmetytti, kun ei pukeutuminen, käytös etc ollut mitenkään muuttunut. Eräs kollega puki asian sarkastisesti "inssiopiskelijakundin kiinnostavuus on suoraan korreloiva hänen vakiduunin tuoman oravannahkavaraston eksponentiaalisen kasvun kanssa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä