Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te jaksatte siivota?

Vierailija
26.07.2021 |

Itse en edes viitsi astella keittiöön juuri nyt.. Kamala sotku, pinttyneitä tahroja... Argh. En ole edes jaksanut imuroida viikkoihin

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin!

Vierailija
2/8 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vihaan imurointia yli kaiken!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan pätkissä. Eilen siivosin kylppärin ja imuroin asunnon lattiat. Jos vaikka huomenna jaksaisi pyyhkiä pölyjä.

Joskus auttaa kun pistää reipasta musiikkia soimaan ja siivoaa samalla. Tuntuu että silloin saa enemmän aikaiseksi.

Vierailija
4/8 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan aina jälkeni. Ei jää sotkuja ja pinttyneitä tahroja myöhemmäksi, kun siivoaa ne heti. Isompia siivouksia täytyy vain jaksaa, itseä ainakin motivoi asua putipuhtaassa kodissa.

Vierailija
5/8 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoan pätkissä. Eilen siivosin kylppärin ja imuroin asunnon lattiat. Jos vaikka huomenna jaksaisi pyyhkiä pölyjä.

Joskus auttaa kun pistää reipasta musiikkia soimaan ja siivoaa samalla. Tuntuu että silloin saa enemmän aikaiseksi.

Samanlainen taktiikka täällä! Meen veilä pienemissä askeleissa: maanantai työpöytä, tiistai hella, keskiviikko keittiötaso, torstai ruokapöytä, perjantai vessa, lauantai lattia, sunnuntai tiskit…

Joskus myös tiskit menee kahdessa erässä. Esim. 5 min pesu aamupäivällä ja 10 min pesu iltapäivällä.

Vierailija
6/8 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se moppi heilumaan! Olen tässä pari viikkoa joka päivä töiden jälkeen siivonnut läheiseni hamstraaja-asuntoa, jota ei oltu siivottu 20 VUOTEEN!

Arvaa onko hiukan käyrä korkealla? Jos sä et siivoa kämppääsi, joku sen joutuu joskus kuitenkin siivoamaan. Multa ei just nyt heru kovasti sympatiaa.

Vierailija
7/8 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään siivosti ja korjataan omat jälkemme ja viikkosiivouksen käy tekemässä siivousfirma. Suosittelen!

Vierailija
8/8 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen taktiikka täällä! Meen veilä pienemissä askeleissa: maanantai työpöytä, tiistai hella, keskiviikko keittiötaso, torstai ruokapöytä, perjantai vessa, lauantai lattia, sunnuntai tiskit…

Joskus myös tiskit menee kahdessa erässä. Esim. 5 min pesu aamupäivällä ja 10 min pesu iltapäivällä.

Mun serkku (mies) sanoi aikoinaan hyvin: "olen niin laiska siivoamaan, että siivoan koko ajan". Tällä hän tarkoitti sitä, että siivoaa sotkunsa heti. Näin sotkua ei koskaan edes synny, eikä koskaan tarvitse tehdä mitään suursiivousta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi