Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää mutta pakko kysyä! Kuvan kera..

Vierailija
05.08.2014 |

Olen kahlannut googlen läpi ja sieltä ei löydy vastausta tähän ongelmaan joten pyydän epätoivoisesti teidän apuanne.

Mulla on nännipihassa ihme näppyjä, ei ole niitä valkopäisiä mistä puristettaessa tulee töhnää vaan sellasia tasasia vähän niinkun värittömän luomen näköisiä. Molemmissa nänneissä yht. n 6kpl. Mitä ne on? Tämä asia vaivaa mua tosi paljon! Tänään huomasin samanlaisen näpyn mutta reidessä, ei kutise eikä mitään.

Onko kellään muulla näitä?! Alempi kuva selkeämmin näyttää minkälaisia ne on. Arvostan tosi paljon jos viitsit vastata ja auttaa! :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä??? Kuvia taas täällä

Vierailija
2/9 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on joku nimikin. Tyyliin Williamsin nytsyt tjsp. Ihan ovat vaarattomia ja kuuluvat naisen rintaan. Tulevat yleensä ensimmäisen raskauden aikana. Reidessä samannäköinen on luultavasti luomi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö saisi vai?

Vierailija
4/9 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alimmainen näyttää rakkulalta?

Vierailija
5/9 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokun nuo ei nimenomaan ole niitä nystyjä ainakaan minun mielestä. Ovat olleet jo jonkun aikaa.. muutama kk sitten kiinnitin huomiota niihin, saattaa olla ollut siis paljon pitempäänkin. On alkanut häiritsemään tosi paljon, varsinkin nyt kun jalassa oli ihan samanlainen. En nyt usko että ovat mitään vakavaa mutta netistä kun yleensä löytyy kaikkeen vastaus ja tällaista en löytänyt mistään... :/ AP

Vierailija
6/9 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkula se ei mielestäni ole...

Vierailija
7/9 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää luomilta?

Vierailija