Tahdon pyytää anteeksi rumia sanojani palstalla
Anteeksi että olen loukannut muita, ja tahallani levittänyt omaa pahaa oloani tälle palstalle toisten mieliä pahoittaen. Olen pahoillani :(
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:29"]
Miten joku voi oikeasti pahoittaa mielensä jostain nettikirjoituksista, mitkä ei edes ole henk.kohtanen hyökkäys? Mahtaa olla todella heikko itsetunto. Ovatko nämä niitä ammatti-mielensäpahoittajia? Ainut mikä minua häiritsee tällä palstalla on ruumiskuvat.
[/quote]
netissäkin pitää osata käyttäytyä! jos ei osaa käyttäytyä netissä, miten voi osata käyttäytyä livessä? eikö se ole nimenomaan henkilökohtainen hyökkäys, jos joillekkin huudellaan 'tapa ittes' tai 'toivottavasti sun lapses kuolee' ym. ihan yhtä törkeää? tätäkin tapahtuu av.llakin hyvin usein. kerro mulle miten siitä ei voisi mieltänsä pahoittaa, tai mitä hyväksyttävää siinä on? taidat olla itse noita huutelijoita.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:24"]
Niin. On se kätevää ensin kiusata, alistaa ja mitätöidä ihmisiä vailla minkäänlaista empatiakykyä, tulla vaikka ketjuun kehottamaan että tapa itsesi, sanoa että olette alinta kastia tmv. vaikka ammatin perusteella ja sitten vaan muka sopertaa anteeksipyyntö, väittää muuttuneensa parempaan suuntaan, kehittyneensä oikein nyt ihmisenä, ja viis siitä miten pahaa jälleen saanut sanoillaan aikaiseksi, ja vaikka kuinka olisikin "pelkkä" nettipalsta. Paha ei muutu. Etenkin jos ihminen on jo AIKUINEN ja silti KIUSAAJA, ei hän muutu todellakaan pohjimmiltaan mihinkään. Tunkea siihen nyt vielä raamatun sitaattejakin mukaan... menee todella paksuksi paskapuheeksi!
[/quote]
Mutta mistä tiedät, että joku "vaan muka" sopertaa? Mistä tiedät ettei anteeksipyyntö ole vilpitön? Sinäkin olet eläessäsi tehnyt ja tulet vielä tekemään jotakin pahaa, joka on loukannut/loukkaa toista ihmistä jollakin tapaa. Oletko sinäkin silloin pelkkä paha ihminen, joka ei muutu mihinkään? Joka ei ansaitse edes mahdollisuutta parannuksen tekoon? Jonka anteeksipyyntö on pelkkää sanahöpinää vailla todellista merkitystä? Ja nyt on turha väittää ettet ole eläessäsi tehnyt mitään väärää. Kukaan tässä maailmassa ei ole synnitön.
[/quote]
Mä EN ole kiusaajaluonteinen ihminen. Siinä kaikki mitä enää sanon tähän. Annan kyllä edes voittopuolisesti hyville anteeksi vaikka mitä, mutta kaikella on rajansa. JOS tuo on joku ihmisten alistaja täältä palstan aivan pahimmasta päästä, niin en pidä minään. En ihmisenä enkä sellaisen anteeksipyyntöäkään.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:24"]
Niin. On se kätevää ensin kiusata, alistaa ja mitätöidä ihmisiä vailla minkäänlaista empatiakykyä, tulla vaikka ketjuun kehottamaan että tapa itsesi, sanoa että olette alinta kastia tmv. vaikka ammatin perusteella ja sitten vaan muka sopertaa anteeksipyyntö, väittää muuttuneensa parempaan suuntaan, kehittyneensä oikein nyt ihmisenä, ja viis siitä miten pahaa jälleen saanut sanoillaan aikaiseksi, ja vaikka kuinka olisikin "pelkkä" nettipalsta. Paha ei muutu. Etenkin jos ihminen on jo AIKUINEN ja silti KIUSAAJA, ei hän muutu todellakaan pohjimmiltaan mihinkään. Tunkea siihen nyt vielä raamatun sitaattejakin mukaan... menee todella paksuksi paskapuheeksi!
[/quote]
Mutta mistä tiedät, että joku "vaan muka" sopertaa? Mistä tiedät ettei anteeksipyyntö ole vilpitön? Sinäkin olet eläessäsi tehnyt ja tulet vielä tekemään jotakin pahaa, joka on loukannut/loukkaa toista ihmistä jollakin tapaa. Oletko sinäkin silloin pelkkä paha ihminen, joka ei muutu mihinkään? Joka ei ansaitse edes mahdollisuutta parannuksen tekoon? Jonka anteeksipyyntö on pelkkää sanahöpinää vailla todellista merkitystä? Ja nyt on turha väittää ettet ole eläessäsi tehnyt mitään väärää. Kukaan tässä maailmassa ei ole synnitön.
[/quote]
Mä EN ole kiusaajaluonteinen ihminen. Siinä kaikki mitä enää sanon tähän. Annan kyllä edes voittopuolisesti hyville anteeksi vaikka mitä, mutta kaikella on rajansa. JOS tuo on joku ihmisten alistaja täältä palstan aivan pahimmasta päästä, niin en pidä minään. En ihmisenä enkä sellaisen anteeksipyyntöäkään.
[/quote]
Mutta miksi moinen tuomitseminen ja raivo, vaikket edes tiedä mitä ap on tehnyt? Ja vaikka et olisikaan kiusaajaluonteinen ihminen, et voi eläessäsi välttyä väärän tekemiseltä. Jollain teollasi ja joillakin sanoillasi loukkaat aina jotakuta. Tälläkin hetkellä teilaat viesteilläsi parannuksen tehneet, katuvat väärintekijät. Väität heidän katumustaan valheelliseksi ja jyrkästi tuomitset heidät ikuisesti pahoiksi ihmisiksi. Arvaa kuinka loukkaavalta sellainen tuntuu heistä, kun minäkin ulkopuolisena tulen puheistasi surulliseksi ja pahalle mielelle?
Jos olet joku alistaja ja muiden vähättelijä, niin ei heru.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:46"]Saat anteeksi.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:46"]
Saat anteeksi.
[/quote]
Kiitos
ap
JOS olet joku ihmisten wt:ksi haukkuja, koulutuksien haukkuja, ihmisarvon riistäjä puheillasi ym. niin opi tajuamaan, että kaikkea ei saa teeskennellyllä anteeksipyynnöllä korjattua. Tai uppoaa manipulointisi ehkä joihinkin, muttei kaikkiin.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:00"]
JOS olet joku ihmisten wt:ksi haukkuja, koulutuksien haukkuja, ihmisarvon riistäjä puheillasi ym. niin opi tajuamaan, että kaikkea ei saa teeskennellyllä anteeksipyynnöllä korjattua. Tai uppoaa manipulointisi ehkä joihinkin, muttei kaikkiin.
[/quote]
Mitä jos onkin niinpäin, että haukkuminen on teeskenneltyä mutta anteeksipyyntö vilpitön? Kaltaisesi katkerat ja anteeksiantoon kyvyttömät ihmiset ovat niitä jotka tämän maailman pahan kierrettä jatkavat.
juu, tota anteeksipyyntelyä palstalla nyt liikkeellä. leviää vissiin viruksen tavoin... ja ihan vilpittömästi haluaa anteeksi pyytää joopa joo. mä voin kertoa pienen neuvon, kun palstalla hiukan miettii mitä sanoo ja miten sanoo, eipä tarvitse jälkeenpäin hävetä ja anteeksipyydellä.
Et saa. Et kuitenkaan tarkoita sitä.
AP, saat anteeksi. Älä välitä katkerista ihmistä, pääasia on se että vilpittömästi kadut ja olet omalta osaltasi anteeksi pyytänyt :)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:22"]
Minäkin haluan pyytää anteeksi
[/quote]
Anteeksi annettu ja unohdettu.
Jotkut antaa, jotkut ei, jala jallan jala jalan vei!!!!! :D
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:20"]
juu, tota anteeksipyyntelyä palstalla nyt liikkeellä. leviää vissiin viruksen tavoin... ja ihan vilpittömästi haluaa anteeksi pyytää joopa joo. mä voin kertoa pienen neuvon, kun palstalla hiukan miettii mitä sanoo ja miten sanoo, eipä tarvitse jälkeenpäin hävetä ja anteeksipyydellä.
[/quote]
Mielestäsi anteeksipyyntö on virus? Ei ihme että paha maailmassa leviää eivätkä ihmiset pyydä mitään anteeksi, kun vastaanotto on tälläistä.
Kerro mitä pyydät anteeksi. Eli mitä sanoit, ja kuinka usein. En ala sokeasti antamaan anteeksi. Täytyy tietää, mitä anteeksipyytäjä katuu. Ei nää anteeksiannot mitään tarjousilmapalloja ole tai nallekarkkeja joita jaellaan. Mun anteeksiantoni merkitse paljon, eikä sitä kaikille suoda.
voi tsiisus! ei ole anteeksipyyntö mikään virus. te ketkä haluatte uskoa anteeksipyyntöjen vilpittömyyteen, uskokaa toki. onko todella niin yksinkertaista, satutat törkeydelläsi tahallasi jatkuvasti monta kymmentä ihmistä...no sen kus vain pyydät anteeksi... SORRY olen paha ihminen, empatia ei riitä ihan niin pitkälle.
Miten joku voi oikeasti pahoittaa mielensä jostain nettikirjoituksista, mitkä ei edes ole henk.kohtanen hyökkäys? Mahtaa olla todella heikko itsetunto. Ovatko nämä niitä ammatti-mielensäpahoittajia? Ainut mikä minua häiritsee tällä palstalla on ruumiskuvat.