Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätysherpes!??

Vierailija
05.08.2014 |

Minulla todettiin herpes alapäässä, ja olen ollut puolisen vuotta poikaystäväni kanssa yhdessä. Häneltä se ei varmasti ole tarttunut, ja itselläni on ollut kaksi (suojaamatonta) sukupuolikumppania ennen poikaystävääni (parisuhteita). Olen 100% varma että kumpikaan ei ole pettänyt suhteen aikana.

Onko mahdollista että herpes puhkeaa yllättäen vasta monta kuukautta/vuotta varsinaisen tartunnan jälkeen? Minulla on joskus kutissut häpyhuulta ja välillä tosi harvoin toinen häpyhuuli on turvonnut muutamaksi tunniksi, mutta laskeutunut nopeasti itsestään. Silloin päivystykseen soittaessani sanottiin vain, että ei ole mitään vakavan kuuloista ja jos ei mene ohi niin tule sitten näyttämään. 

Viime viikolla minulla oli eräs stressaava ja jännittävä asia perjantaina, ja torstain ja perjantain välisenä yönä minulle sitten puhkesi se kipeä rakkula alapäähän ekaa kertaa. Meinasin tipauttaa leukani lattiaan ja itkin hysteerisesti, kun lääkäri kertoi sen olevan herpes!!

Muilla kokemuksia vastaavasta salakavalasta herpeksestä? Muita ajatuksia tästä tilanteesta tai spekulaatioita siitä mistä se herpes on mulle tullut ja milloin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään muulla ei muka ole herpeksestä kokemuksia? Mulle tää tuli ihan puskista, niin olis mukava vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä