Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerroin lääkärille että mulla on pelkoja että mulle tapahtuu jotain pahaa

Vierailija
26.07.2021 |

Lääkärin vastaus oli: Mutta olet kuitenkin terve, (hymyili)

???

Menin siis ahdistuksesta, olin varannut ajan... Jäi vähän outo maku tästä..

Onko normaalia käytöstä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? up

Vierailija
2/7 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puhua yksinkertaisesti vastaanotolla. Tässä tapauksessa suosittelisin lausetta: minua ahdistaa. Tämän jälkeen lääkäri voi alkaa miettiä ratkaisukeinoja ja esittää lisäkysymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa puhua yksinkertaisesti vastaanotolla. Tässä tapauksessa suosittelisin lausetta: minua ahdistaa. Tämän jälkeen lääkäri voi alkaa miettiä ratkaisukeinoja ja esittää lisäkysymyksiä.

No kun istuin alas, sanoin että mua ahdistaa. Sitten lääkäri kysyi että mitä tunnet tms, sanoin että pelkään että saan sairauskohtauksen tai vastaavaa niin vastaus oli toi.

Vierailija
4/7 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun istuin alas, sanoin että mua ahdistaa. Sitten lääkäri kysyi että mitä tunnet tms, sanoin että pelkään että saan sairauskohtauksen tai vastaavaa niin vastaus

Minulla oli burnout ja siihen liittyi vahva tunne siitä että kuolen pian.... Oletko ylirasittunut? 🧐🤔

Vierailija
5/7 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun istuin alas, sanoin että mua ahdistaa. Sitten lääkäri kysyi että mitä tunnet tms, sanoin että pelkään että saan sairauskohtauksen tai vastaavaa niin vastaus oli toi.

Varaa aika toiselle lääkärille.

Vierailija
6/7 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo vastaus. Näin maallikkona tuosta olisi voinut saada hyvän keskusteluketjun aikaan.

Vierailija
7/7 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo vastaus. Näin maallikkona tuosta olisi voinut saada hyvän keskusteluketjun aikaan.

Niin ois, odotin että lääkäri kysyisi jotain tyyliin "mistä luulet sen johtuvat ??" mutta sivuutti koko jutun.......