Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole käynyt missään koronan aikana

Vierailija
26.07.2021 |

En kaupassa, koska tilaan ruoat kotiin. Töistäkin irtisanouduin koronan takia, jotta voin olla kotona. Roskat vien, mutta muuten en käy ulkona.

Miksi muut ihmiset eivät toimi tällä tavoin, niin koronasta oltaisiin jo päästy aikoja sitten?,,,,

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joillekin on elintärkeää päästä halailemaan ystäviä, dinnereille, juhliin, matkailemaan, baariin, kuuntelemaan livemusiikkia, urheilutapahtumiin jne. Introverttiys on tässä tapauksessa hyve, sosiaaliset pörrääjät levittää tautia.

Vierailija
2/8 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo -1/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti olen käynyt koronan aikana töissä, kaupassa, ravintoloissa ja nyt kesällä festareillakin kun niitä järkättiin. Yhteiskunnan täydellinen sulkeminen ei ole ratkaisu.

Vierailija
4/8 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, milläs sinä sen ruuan tilaisit jos kaikki irtisanoivat itsensä?

Vierailija
5/8 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ajattelin samalla lailla kuin ap, mutta sitten itselleni paljastui, että lentoliikenne on ollut täysin auki koko ajan. Tuolla tavalla toimiminen ei auta yhtään, vaikka suomalaiset olisivat eristäytyneet täysin koteihinsa. Ja sinne Pietariinkin terveisiä.

Vierailija
6/8 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska joillekin on elintärkeää päästä halailemaan ystäviä, dinnereille, juhliin, matkailemaan, baariin, kuuntelemaan livemusiikkia, urheilutapahtumiin jne. Introverttiys on tässä tapauksessa hyve, sosiaaliset pörrääjät levittää tautia.

Mutta käyt varmaan edelleen töissä? Töistäkin pitäisi irtisanoutua, niin olisi parempi ihminen kuin muut.

Ap

Vierailija
7/8 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans heräsin tähän järjettömyyteen, kun tajusin viime syksynä, että lentoliikenne pyörii koko ajan ja tuhannet ihmiset matkustavat päivittäin, vaikka samalla rajoitettiin kaikkea muuta ja uhattiin ettei kukaan saa liikkua minnekään ja ulkonaliikkumisrajoituksiakin suunniteltiin, ja vanhukset oli suljettu koteihin.

Vierailija
8/8 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen matkustanut ihan normaalisti ja ilman rokotetta, en ota rokotetta. Suosin matkailussani maita, joihin pääsee ilman rokotetta ja testituloksia, en halua kannattaa ja tukea tätä naurettavaa koronasirkusta mitenkään. Ensi viikolla lähden Romaniaan, ei tarvitse testiä eikä rokotetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi