Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokra-asunnossani on ruma kylppäri ja ei allaskaappia...

Vierailija
04.08.2014 |

Voisinkohan saada sellaisen ilman että joudun itse maksamaan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en saanut, vaan jouduin ostamaan itse.

Vierailija
2/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä Se selviää. Mun vuokraisäntä ei tee ku pakolliset eikä todellakaan mitään allaskaappeja mulle hankkis. Kato huutiksesta, voit saada halvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:15"]

No minä en saanut, vaan jouduin ostamaan itse.

[/quote]

Kyllä sekin oikeastaan kävisi, onhan niitä halvempiakin :) Kai sen saa sitten riuhtaista mukaansa lähtiessään eikä tarvitse jättää seuraavalle asukille?

Vierailija
4/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta saa kympillä halvimman

Vierailija
5/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi kysästä vuokraajalta, se ei maksa mitään.

Hanki joku kiva suihkuverho Ikeasta ja muutama kauniin värinen pyyhe ja matto. Kummasti piristää ilmettä!

Vielä jos viitsii/on fyrkkaa joku kiva laundrybag.

Vierailija
6/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa vaikka maksaisit. Asunto on siinä kunnossa kuin sinä olet sen vuokrasopimusta tehdessä hyväksynyt. Piste.

Vierailija
7/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei allaskaappia yleensä jätetä laittamatta jos sellainen vain mahtuu. Eli mahtaako sun vessaasi mahtua ees?

Vierailija
8/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:22"]

Et saa vaikka maksaisit. Asunto on siinä kunnossa kuin sinä olet sen vuokrasopimusta tehdessä hyväksynyt. Piste.

[/quote]

Hyvä provoyritys mutta ei onnistunut. Tämä on entinen SATOn kämppä ja muuttaessani seinät olivat (ja ovat edelleen) valkoiset, mutta ne olisi saanut halutessaan maalata. Siispä ei nyt mennyt ihan noin kuin sanoit. Vuokra-asuntoihin saa myös laittaa laminaattilattiat jos maksaa itse ja tekee työn itse. Joten ööö... :)

Vierailija
9/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:24"]

Ei allaskaappia yleensä jätetä laittamatta jos sellainen vain mahtuu. Eli mahtaako sun vessaasi mahtua ees?

[/quote]

No en näe syytä miksi ei mahtuisi.

Vierailija
10/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan ostamani peili- sekä allaskaapit mukaani muuttaessani...

2

Vierailija
11/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoahan ei saa maalailla tai remontoida ilman vuokranantajan suostumusta. Vuokranantajalla ei ole mitään pakkoa suostua. 

Mitään kiinteitä kalusteitakaan ei saa kiinnitellä. Omilla jaloilla seisovan allaskaapin saa tietysti hankkia ja viedä sen mukanaan kun muuttaa. 

terveisin vuokranantaja

Vierailija
12/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:21"]

Aina voi kysästä vuokraajalta, se ei maksa mitään.

Hanki joku kiva suihkuverho Ikeasta ja muutama kauniin värinen pyyhe ja matto. Kummasti piristää ilmettä!

Vielä jos viitsii/on fyrkkaa joku kiva laundrybag.

[/quote]

Minulla on kiva valkoinen matto, pyykkibägikin löytyy ja suihkuverho. Mutta kylppäri on niin pieni, että suihkussa ollessa matto ja lattialla oleva pyykki"kori", säkki mikä lie kastuvat ja se on erittäin veemäistä se... Vihaan tuota kylppäriä, se on juuri sellainen missä ei ole mitään hienoa ja se on lisäksi pieni ja huonosti valaistu. Kaikki päin peetä. Onneksi asunto itsessään ole samaa sarjaa.

Vierailija
13/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:30"]

Asuntoahan ei saa maalailla tai remontoida ilman vuokranantajan suostumusta. Vuokranantajalla ei ole mitään pakkoa suostua. 

Mitään kiinteitä kalusteitakaan ei saa kiinnitellä. Omilla jaloilla seisovan allaskaapin saa tietysti hankkia ja viedä sen mukanaan kun muuttaa. 

terveisin vuokranantaja

[/quote]

Osaatko lukea? Tämä on ollut SATOn asunto ja jos tiedät mitään SATOn käytännöistä, niin heillä on muutamat neutraalit maalivaihtoehdot joilla SAA maalata asunnon, koska tadaa, SATO on itse ne maalivaihtoehdot valinnut ja asiasta tiedottanut vuokralaisille. Enää tämä ei ole SATOn asunto mutta olisin SAANUT maalata seinät ja varmasti olisin maalannutkin, jos olisin saanut jonkun jelppimään.

Vierailija
14/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:30"]

terveisin vuokranantaja

[/quote]

Osaatko lukea? Tämä on ollut SATOn asunto ja jos tiedät mitään SATOn käytännöistä, niin heillä on muutamat neutraalit maalivaihtoehdot joilla SAA maalata asunnon, koska tadaa, SATO on itse ne maalivaihtoehdot valinnut ja asiasta tiedottanut vuokralaisille. Enää tämä ei ole SATOn asunto mutta olisin SAANUT maalata seinät ja varmasti olisin maalannutkin, jos olisin saanut jonkun jelppimään.

[/quote]

Ai ja mitään kiinteää ei saa laittaa vuokra-asuntoon? Mitäs seinähyllyt sitten ovat, jos eivät kiinteitä kalusteita? Kyllä niitä vaan monet porailevat seiniin. Allaskaappi on samanlainen kiinteä kaluste, jonka saa irti halutessaan. Tosin pointti ei ollut se, vaan se että kuka sen maksaa, jos sellaisen asentaa. Voinhan minä toki itsekin sen maksaa jos saan luvan allaskaappiin, mutta muuttaessani en kyllä jätä sitä seuraavalle.

Vierailija
15/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuuhan se sopimuksestakin mitä saa ja mitä ei saa tehdä. Itse en saa sopimuksen mukaan porata seinään reikiä esimerkiksi.

Vierailija
16/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:25"]

[/quote]

[/quote]

oot siis katso ut, että on olemassa sen kokoisia allaskaappeja, jotka siihen sopii ja että ovet mahtuu aukeamaan - siitä huolimatta, ettÄ pyykkikassi kastuu... Ja jääkö sinne allaskaappiin millekään tilaa kun siellä on hanan ja viemärin putkitukset?

Vierailija
17/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:25"]

[/quote]

[/quote]

oot siis katso ut, että on olemassa sen kokoisia allaskaappeja, jotka siihen sopii ja että ovet mahtuu aukeamaan - siitä huolimatta, ettÄ pyykkikassi kastuu... Ja jääkö sinne allaskaappiin millekään tilaa kun siellä on hanan ja viemärin putkitukset?

[/quote]

Pyykkikassi ja matto kastuvat joka tapauksessa koska tuo on pieni ja vitun ärsyttävä rumiluskylppäri. En ole tehnyt vielä mittauksia.