Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei rintani pienene vaikka laihdun?!

Vierailija
04.08.2014 |

Olen laihtunut kymmenisen kiloa neljän kuukauden aikana. Olen aina ollut isorintainen mutta tää tilanne menee jo ihan naurettavuuksiin. Mun rinnat ei oo pienentynyt sitten tippaakaan, vaikka paino on pudonnut reippaasti. E-pillereitä syön kyllä.

Mun rinnat on tällä hetkellä noin 4 vaatekokoa muuta kroppaa isommat. Vyötäro on 72 senttiä ja rinnanympätys 102. Mulla on erottuvat vatsalihakset ja oon muutenkin ihan timmissä kunnossa.

Onkohan mahdollista, että rinnat tulevat vielä pienenemään? Osaksi juurikin siksi halusin laihduttaa, että saisin pienemmät rinnat ja urheilullisemman kropan. Ja mua ärsyttää ihan yli kaiken jatkuva kommentointi mun rintavarustuksesta. Joo mulla on tissit, entä sitten.

Onko mitään vinkkejä, millä saisin rintoja pienemmäksi? Laihdutanko vain surutta lisää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisitko kuvan niistä? (flap...flap...flap...)

T. Mies peräkammarista

Vierailija
2/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, kulje vaan rinta rottingilla sellaisena kuin olet!

itselläni on päinvastainen juttu, rinnat ovat kahden lapsen jälkeen kutistuneet A.sta AA-kuppiin, olen hoikka, mutta peppu on selvästi isompaa kokoa kuin yläkroppa. Jos lihon, niin rasva menee takamukseen ja reisiin, ei rintoihin. Mutta eipä se mitään, päärynävartalo on vain hyväksyttävä ja olen tyytyväinen ennenkaikkea siihen että olen terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mulle kuinka laihdutit! Rintani ovat nyt suurimmat koskaan, mutta niin on painonikin. Kuppikoko on kasvanut kivasti, mutta rasvaa se minulla on. Olisi kiva olla 10 kiloa kevyempi eli normaalipainoinen, mutta kieltämättä harmittaa rintojen häviäminen sen tien...

Vierailija
4/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit suurentaa rintoja niin kauan kun niitä syöt. Kaikilla ei pienene joilla rinnat on lähinnä rintakudosta. Rasva on se mikä lähtee. Tosin yleensä suurinosa rinnasta on rasvaa.

Vierailija
5/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet karpannut, niin rinnat ei pienene. Näin kävi ainakin mulle. Ihmettelin asiaa, koska norm.laihdutus vie ekana tissit.

Vierailija
6/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:10"]

No höh, kulje vaan rinta rottingilla sellaisena kuin olet!

itselläni on päinvastainen juttu, rinnat ovat kahden lapsen jälkeen kutistuneet A.sta AA-kuppiin, olen hoikka, mutta peppu on selvästi isompaa kokoa kuin yläkroppa. Jos lihon, niin rasva menee takamukseen ja reisiin, ei rintoihin. Mutta eipä se mitään, päärynävartalo on vain hyväksyttävä ja olen tyytyväinen ennenkaikkea siihen että olen terve.

[/quote]

On todella vaikea olla ylpeä itsestään, kun saa koko ajan kommentteja asiasta mistä on eniten epävarma. Vaikka pukeudunkin ihan normaalisti, aina joku älypää tulee kritisoimaan että paljastan liikaa. Kyllä mulla on mun mielestä oikeus käyttää toppia kesällä, vaikka rintavampi olenkin. Sen lisäksi mulla on ihan kamalat jumit niska-hartiaseudulla jatkuvasti. Haluaisin myös käydä juoksulenkillä, mutta en ole vielä tarpeeksi tukevia liivejä löytynyt.

-Ap

Vierailija
7/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:14"]

Jos olet karpannut, niin rinnat ei pienene. Näin kävi ainakin mulle. Ihmettelin asiaa, koska norm.laihdutus vie ekana tissit.

[/quote]

En ole karpannut. Olen vain treenannut todella paljon ja syönyt vähän. Lähinnä ruokavalio ollut ihan vastakohta karppaukselle..

-Ap

Vierailija
8/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rinnat eivät ole pelkkää rasvaa, vaan myös rintakudosta. Mutta ole vaan ihan tyytyväinen. Mitä vanhempi olet, sitä huonommin rintojen ihosi palautuu laihtumisesta.

T. 21v, laihduin, ja rinnoistani lähti pari kuppikokoa mutta ihon kimmoisuus kärsi pahasti :(

Vierailija
9/12 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muna kasva vaikka lihoan?

Vierailija
10/12 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerääntyy rasva käsivarsiin ja rintoihin. Kyllä rinnatkin pienenee ajan saatossa, jos syö terveellisesti ja on kärsivällinen, liikkuu ja syö säännöllisesti. Nälkiinnyttäminen ei tässä hommassa yleensä auta. Säästöliekillä elimistö alkaa varastoimaan rasvaa.

Vierailija
11/12 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele olemaan ylpeä rinnoistasi.

Vierailija
12/12 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo tyytyväinen. Nainen kun lähtee laihduttamaan, niin ensin lähtee kaikki tisseistä pois ja mitään ei sieltä, josta oli tavoite saada mittoja pienemmiksi. 

Kas kun joku huijari ei ole tätä vielä hoksannut ja alkanut kaupittelemaan pillereitä, jotka siirtää rasvat perseestä ym. vääristä paikoista tisseihin ja näin on sitten täydellinen fitness kroppa valmis pulleilla purjeilla kolmessa viikossa. Ohje kuuluisi jotenkin että älä syö juuri mitään muuta kuin näitä pillereitä kolme päivässä ja luonto hoitaa loput. Kolmessa viikossa olet kuin uusi ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan