Käytättekö te niitä halpoja kertishöyliä?
Sain joskus teininä haavoja sääriin sellaisista. Sen jälkeen aina niitä kalliimpia teriä.
Kommentit (9)
Käytän. Olen onnistunut repimään koipeni auki ihan niillä kalliillakin höylillä. Taitolaji. Toisekseen käytän höylää niin harvoin ettei ole järkeä ostaa kalliita. Epilaattori on paras
Mä käytän Lidlin jotain halpis kertakäyttösiä partahöyliä. 11 senttiä kappale ja yhdellä ajelee ihan hyvin viikon pari. Eikä harmita vaihtaa usein, kun hintaa noilla ei ole paskaakaan.
Kyllä ja toimii, teinikin saa partansa kaavittua niillä.
Käytän. Ihan hyvin niillä kertakäyttöisillä pari kertaa ajaa. Minä onnistuin pahiten raapimaan jalat auki juuri niillä kalleimmilla.
Käytän aina vain niitä. Sellaisia keltaisi, onko ne Bic vai mitä tai sitten sinisiä Pirkan tai jotain muita halvimpia. Ja ne on siis miehille kai oikeasti suunnattu, kun mies ostaa itselleen niitä aina ja otan samasta pussista. Hyviä ne mun mielestä on, mutta ehkä siksi, kun en tiedä paremmista.
Ostin lomareissuun Gilletten kertiksiä. Ja siis aivan uskomattoman hyviä ovat. Väitän, että terä parempi kuin vaihtoterät. Pakkauksessa 4 höylää ja maksaa alle 5€. Höylään samalla ainakin pari kk.
No mä olen päättänyt etten noita x-troja ainakaan enää osta, ja oli joku muukin euroshopper kyllä aika kaamea. Mutta en osta niitä kaikkein kalleimpiakaan, vaan esim. tokmannilta on saanut jotain naisten höyliä esim. 5 kpl 4e luokkaa tai jotain, ja ne nyt kai on aivan ok.
Tosi vähän kyllä käytän, ja heitän kertakäytöltä melkeinpä pois kun käytän vain pari kertaa vuodessa, mutta huonoimmilla tuntuu ettei selviä siitä yhdestä kerrasta loppuun.
Käytän halpiksia, mutta sen verran olen matkan saatossa viisastunut että ostan ainoastaan sellaisia jossa on kuminen käsiosa. Pinkki Rainbow on se luottohöylä, ja yhdellä pärjää jopa kuukauden. Tai ainakin pari viikkoa. Ja höylän kanssa käytän palasaippuaa enkä osta sitä kallista vaahtoa, vaikka se hyvää onkin.
Sitten niksi: Ostitko hoitoainetta joka ei sovikaan hiuksillesi? Ei hätää, voit käyttää sen sheivausgeelinä.