Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen naispuolinen kaveri

Vierailija
04.08.2014 |

Olen huolissani mieheni ja hänen naispuolisen kaverinsa väleistä, ne ovat mielestäni liian läheiset. He tapasivat pari vuotta sitten työpaikalla. Kerran olin mieheni mukana viettämässä tämän naisen ja parin muun kanssa iltaa ja minulle ja miehelleni tuli sitten joku pieni sanaharkka jostain ja tämä nainen hyökkää kimppuuni ihan täysin ja puolustaa miestäni. Hän mm. haukkui että minusta tulee huono äiti (ennenkuin lapsemme oli edes syntynyt). Myöhemmin myös tämä nainen lähetti minulle facebookissa viestiä ja haukkui ihan lyttyyn. Minä ja mieheni olemme olleet paljon kauemmin yhdessä ennenkuin he edes tapasivat, joten millä oikeudella tämä nainen hyökkää minun kimppuuni kun minun ja mieheni riidat ei hänelle kuulu? Miehelleni tämä oli ihan ok ja minä sain vain haukut. Tämä nainen on myös sanonut miehelleni, että jättäisi minut. Tästä on jo hieman aikaa.

Nyt viime aikoina kun tämän naisen oma suhde on mennyt jäihin, niin hän on alkanut yhä enemmän soittelemaan miehelleni ja he myös juttelevat facebookissa päivittäin. Myös kun tämä nainen vaihtoi työpaikkaa niin mieheni vaihtoi perässä. Ja syyksi sanoi että saa parempaa palkkaa eikä sen naisen takia. Tämä nainen kutsuu miestäni mm. kullaksi.

Yksi ilta mieheni oli töiden jälkeen illalla mennyt erään mieskaverinsa kanssa kuulemma pikaisesti syömään ja "yhdelle". Mieheni tuli kuitenkin aamu neljältä kotiin vaikka hän oli menossa aamulla kahdeksaksi töihin. Olin jo nukkumassa ja heräsin kun mieheni puhelin soi ja mieheni kiirehti vessaan puhumaan. Kuulin kun tämä nainen soitti ja kertoi kuinka ihana mieheni on ja mieheni lässytti takaisin kuinka ihana hän on. Mieheni sitten kertoi minulle kun ei muuta voinut, että he olivat sattumalta tavanneet baarissa. Ja mieheni oli myös esitellyt tämän naisen omille siskoilleen samana iltana ja siskot olivat pitäneet tästä kovasti. MIeheni ei olisi kertonut tästä mitään, jos en olisi kuullut puhelua. Ja kuulemma siskot olivat valmiita valehtelemaan minulle, että mieheni oli ollut tämän naisen kanssa.

Minua nyt pelottaa, että oma asemani on uhattuna, koska olen ainut nainen, jonka mieheni on koskaan siskoilleen esitellyt. Ja mieheni juttelee tämän naisen kanssa iltaisin tunti kausia kun minä olen jo mennyt nukkumaan. :( Suutuspäissään mieheni on myös sanonut, että tämä nainen on hänelle paljon tärkeämpi kuin minä, mutta kuitenkin kun leppyy niin sanoo että ei ikinä jätä minua eikä halua olla tämän naisen kanssa vaikka hän olisi viimeinen nainen maailmassa. En pidä yhtään heidän läheisistä väleistään, mitä voin tehdä? Pelkään, että mieheni viihtyy enemmän tämän naisen kanssa kuin minun... Olen mustasukkanen enkä osaa enää peittää pahaaoloani. AUTTAKAA!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että... oletteko tosiaan nyt sitä mieltä että mieheni jopa pettää? Hän on sanonut, että ei petä ja he ovat vain ystäviä, mutta itse en usko miehen ja naisen väliseen ystävyyteen. Aina on jotain seksuaalista säpinää. Olen yrittänyt puhua, mutta mieheni vain sanoo, että se ei mulle kuulu kenelle hän puhuu ja mitä ja en voi vaikuttaa hänen ystäviinsä. Ja hän on myös sanonut ettei ole ihastunut tähän naiseen mutta hän on ennenkin valehdellut minulle... Puhuminen ei siis auta, mies alkaa vain huutaa. Lisää neuvoja?

t. alkuperäinen kirjoittaja

Vierailija
2/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä peli on pelattu. Palaa lähtöruutuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole minkäänlaista ylpeyttä? Ja itsetuntokin hukassa? Elämäsi kuluu ihan hukkaan tuollaisessa sähläämisessä. Pistä paska kiertämään.

Vierailija
4/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaikkei seksiä harrastaisikaan niin kyllä tuo suhde on. Pahimmalta kuulostaa tuo että miehesi antaa naisen haukkua sua noin pahasti. En ikimaailmassa sietäisi sellaista.

Vierailija
5/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:18"]Voi että... oletteko tosiaan nyt sitä mieltä että mieheni jopa pettää? Hän on sanonut, että ei petä ja he ovat vain ystäviä, mutta itse en usko miehen ja naisen väliseen ystävyyteen. Aina on jotain seksuaalista säpinää. Olen yrittänyt puhua, mutta mieheni vain sanoo, että se ei mulle kuulu kenelle hän puhuu ja mitä ja en voi vaikuttaa hänen ystäviinsä. Ja hän on myös sanonut ettei ole ihastunut tähän naiseen mutta hän on ennenkin valehdellut minulle... Puhuminen ei siis auta, mies alkaa vain huutaa. Lisää neuvoja?

t. alkuperäinen kirjoittaja

9. Vastaa: Miksi sinulle ei kuulu, jos suhteeseenne on tunkeutunut kolmas pyörä? Tietysti kuuluu! Kuulostaa siltä, ettei suhteenne ole kovin tasavertainen ja lojaali.

Katso peiliin ja mieti, oletko valmis elämään pitkäänkin suhteessa, jossa sinua ei arvosteta.

Vierailija
6/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti älä anna kohdella itseäs noin. Lähde pois ja etsi joku jolle Sinä oot se ykkösnainen. Tuo tilanne ei tuu tuosta muuttumaan enkäntoivoisi että kukaan tuhlais elämäänsä noin.

Vierailija
7/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se naispuolinen kaveri mitään helmeä miehestäsi saa. Minä alkaisin itse tapailla muita miehiä, ehkä mies hoksaisi jotakin. Olemalla tossun alla oleva itsestäänselvyys et ainakaan tuo miestä lähemmäksi.

Vierailija
8/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy kyllä sanoa, että oletpas sinä joustava ja ymmärtäväinen ihminen. Itse jos olisi ollut tilallasi, niin mies olisi lentänyt kuin leppäkeihäs. Siis ihan tärkeää käytöstä molempien, niin miehesi kuin tämän naisen osalta. Suhdehan niillä on.

Vierailija
9/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis törkeää

Vierailija
10/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt keskustelua miehen kanssa. Hyväksytkö tuollaisen ystävyyden? Mihinkä mies tarvitsee ystävän?

Vierailija
11/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakasta sinua

Vierailija
12/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti ja sokea. Tuollaiset miehet saa lentää esinahkoinensa kankkulankaivoon.

Vierailija
13/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyhmä? Miehesi pettää.

Vierailija
14/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:22"]

Olen huolissani mieheni ja hänen naispuolisen kaverinsa väleistä, ne ovat mielestäni liian läheiset. He tapasivat pari vuotta sitten työpaikalla. Kerran olin mieheni mukana viettämässä tämän naisen ja parin muun kanssa iltaa ja minulle ja miehelleni tuli sitten joku pieni sanaharkka jostain ja tämä nainen hyökkää kimppuuni ihan täysin ja puolustaa miestäni. Hän mm. haukkui että minusta tulee huono äiti (ennenkuin lapsemme oli edes syntynyt). Myöhemmin myös tämä nainen lähetti minulle facebookissa viestiä ja haukkui ihan lyttyyn. Minä ja mieheni olemme olleet paljon kauemmin yhdessä ennenkuin he edes tapasivat, joten millä oikeudella tämä nainen hyökkää minun kimppuuni kun minun ja mieheni riidat ei hänelle kuulu? Miehelleni tämä oli ihan ok ja minä sain vain haukut. Tämä nainen on myös sanonut miehelleni, että jättäisi minut. Tästä on jo hieman aikaa.

[/quote] huomaa kyllä kumpi on tärkeämpi. jätä se sika.

Vierailija
15/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tuo hölmöys on sitä, että psyyken suojaus toimii, ei pysty tunnustamaan itselleen, että suhde on loppu.

Nyt sun täytyy päättää haluatko elää uskottoman miehen kanssa, joka todennäköisesti sinut kohta jättää, vai lähdetkö ensin.

Vierailija
16/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on selvästi ihastunut ko. naiseen. Ja nainen näyttää yrittävän saada miehen sinulta. Siksi käyttäytynyt sua kohtaan noin. Vaikeutat naisen etenemistahtoa olla miehesi kanssa. Nyt keskustelet miehesi kanssa, kerrot omista tunteistasi ja stoppi tuollaisille tuntikausien jutteluille. Teette miehesi kanssa yhteisiä asioita, ettei tuolle naiselle jää tilaa suhteessanne. Hoidatte parisuhteenne tilaa niin, ettei kolmansille osapuolille jää aikaa. Tsemppiä tulevaan teille ja nauttikaa toisistanne ♥

Vierailija
17/17 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä tyyppi, siis tuo nainen - ja mies! Ny herrajesta kissa pöydälle, että mitä helv... Mies kohtelee sua kuin, en edes sanoja löydä mitä, pahempaa kuin kynnysmatto. Oon pahoillani puolestasi mutta hyvältä tuo ei kuulosta.

Pysy tiukkana ja ala vaatimaan jotakin rotia tuohon sinunkin kunniottamiseesi, vaikkakin sillä uhalla että mies sitten valitsee tämän toisen. Ja jos näin käy niin hyvä niin, sikoja ovat sinua kohtaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan