Näkeekö 30+ vuotiaasta päällepäin jos ei ole seurustellut koskaan?
Kommentit (16)
Joistakin näkyy, jos ovat epätoivoisia. Ei kaikista. Olen testannut tämän henk. koht. kun aloitin ensimmäisen parisuhteeni 29 vuotiaana. En kertonut siis miehelle, etten ole koskaan seurustellut. Hän jotenkin piti itsestään selvänä, että minulla on ollut entisiä kumppaneita 😅
Miten sen näkisi? Siinä vastauksesi. No okay, jos nyt on ihan joku todella supervetäytynyt rippivaatteisiin pukeutuva hikky niin ehkä sitten sen näkee.
Näkee. Jos nainen pukeutuu kuin h****, niin tiedät, että hän on harrastanut seksiä kymmenen miehen kanssa. Neitsyet ei esittele sääriään.
Ei näe.
Suurin osa ihmisistä automaattisesti kuvittelee kaikkien eläneen suunnilleen samalla kaavalla.
Tiedän, koska olen 36, enkä ole koskaan seurustellut, en ole edes treffeillä käynyt ja silti kun teen uusia tuttavuuksia (ihan platonisia) minulta kysytään kysymyksiä siinä muodossa kuin minulla jotain suhde historiaa olisi.
Näkee sittenkun "miehellä" on seisokki...
Näkee. Säännöllinen ja hyvä seksielämä näkyy rentona olemuksena.
En usko että näkee millään tapaa, en itse ainakaan huomaisi.
Olen myös itse ihminen kuka ei ole koskaan seurustellut ja en usko että kukaan minusta näkee sitä ulospäin.
Ainakin itsenäiseksi elämäni on muokannut minua ja intovertti luonne on tullut esiin itsestäni esiin ajan mittaan.
M30
Vierailija kirjoitti:
Näkee. Säännöllinen ja hyvä seksielämä näkyy rentona olemuksena.
Tämän perusteella Suomessa hyyyyyvin harvalla on säännöllinen ja hyvä swksielämä.
Nou hätä.
Ei näe.
Ja vaikka näkisi, niin loppujen lopuksi ei se niin kauaa jaksa ketään hämmästyttää ja kummastuttaa....
Muutamat kulmakarvan kohautukset ja sitten aihe vaihtuu.
Jos suht sivistynyttä ja aikuista porukkaa.
Olikos tää nyt sun viides aloitus tässä tunnin sisällä? Kaikki samasta aiheesta.
Tietenkin näkee. Siksi olet edelleenkin sinkku koska kaikki näkee!
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin näkee. Siksi olet edelleenkin sinkku koska kaikki näkee!
Noh noh, älä nyt viitti.
Ei sitä näe.
Ei päälle, mutta vuorovaikutuksesta vastakkaisen sukupuolen kanssa voi saada jotain osviittaa.