Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liika rahahtuhlaus!!!! apua

Vierailija
04.08.2014 |

Miten vältätte liikaa rahantuhlausta? Ongelmani on jo pitkään ollut rahan tuhlaaminen, ostan asioita joita en välttämättä tarvitse ja joilla en tee mitään. Olen addiktoitunut shobbailuun,  kaapit ja huoneet ovat pullollaan kenkiä ja vaatteita. Te muut, jotka koette ongelmia itsehillinnässänne mitä tulee ostoksiin, miten hillitsette itsenne ettekä osta sitä "turhaa tavaraa"?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina, mitä muuta sillä rahalla voisi tehdä sen sijaan, että ostaisin sen rätin jota käytän ehkä hyvässä lykyssä kerran pari ja unohdan kaapin pohjalle. Mietin myös usein, kuinka paljon rahaa olen kollektiivisesti käyttänyt kaikkeen omistamaani ja tajuan, että sillä rahalla olisi hyvää matkaa säästämässä käsirahaa asuntoon tai ostanut auton. Koitan hakea sitä onnellisuutta muista asioista kuin materiasta.

Vierailija
2/2 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut joskus himo-vaateshoppailija ja sen seurauksena kaapit on vieläkin täynnä 10-15 vuotta vanhoja vähänkäytettyjä vaatteita, vähitellen yritän niistä hankkiutua eroon kirpparilla koska inhoan vaatekasoja. Minulle on tullut vastenmielisyys vaateshoppailua kohtaan kun ajattelenkin täyteen sullottua vaatekaappiani ja kuinka sinne pitäisi vielä mahduttaa jotain muuta. Mielummin tuhlaan matkoihin, harrastuksiin ja "kulutettavaan" tavaraan joka ei jää kaappeihin lojumaan vuosikausiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän