Mitä ruokaa laittaisin?
Pitäisi keksiä helppo ja suht. halvalla budjetilla täksi illaksi illallinen. vinkkejä?
Kommentit (11)
Kinkkukiusausta tms. ! Edullisesti saa perunasipulisekoitusta kaupan pakasteesta ja kinkkusuikaleita tai makkaraa tai jauhelihaa tms., kermaa/kermamaitoa ja pippuria päälle ja uuniin. Ei tarvi kauaa hellan edessä helteellä kitua. Voi laittaa sekaan erilaisia kasviksia: herne-maissi-paprika.
Kasvissosekeittoa, sitä mä tein eilen. :) Ainekset tais maksaa joku 4 euroa ja meillä kestää parisen päivää yks keitto. (Mies syö tosi paljon)
Kaalilaatikkoa. Ihanaa kesäkaalia saa nyt halvalla. Siihen mukaan paketti jauhelihaa. Terveellistä ja tosi halpaa. Puolukkahillo lisukkeeksi. Just tein itse, nam.
Tämä nyt ei ole halpa, mutta mä teen tänään härän sisäfilepihvejä uusilla perunoilla, kasviskratiinin ja salaatin kera. Jälkiruuaksi itse poimituista mustikoista tehty mustikkapiirakka vanilijakastikkeella kahvin kera.
Keitetyt perunat, kananmunia ja näille vaikka silliä ja savulohta kaveriksi. Kermaviilisoossi. Salaattia ja raikasta kurkkua lisukkeineen. Sitruunalohkoja tarjolle myös.
Sori, savulohi ei ole edullisimmasta päästä, mutta hyvää se ainakin on... :) -9-
tee joku keitto? toinen helppo on tortillat/pitsa?
Munakasta ja salaattia.