Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kesäflunssa ei mene ohitse?

Vierailija
25.07.2021 |

Viime viikonloppuna alkoi hyvin lievällä kurkkukivulla ja hieman oli päänsärkyä.

Alkuviikkoon (ti tai ke) päänsärkyä kesti. Sitten meni ohitse.

Nuhaa oli alkuviikkoon asti. Onneksi tuo on loppunut.

Mutta kurkkukipu ei ole ohitse mennyt. Milloin särkee kurkkuun lievemmin, milloin enemmän. Särkylääkkeellä tosin kivun saa pois.

Huomenna on töihin paluu, eikä ole hääviä olla töissä puolikuntoisena. Tämän viikon olin lomalla.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on korona

Vierailija
2/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Long covid

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, täällä ollut viikon koko perheellä samanlaista. Kurjaa näin kesällä. Ja koronatestit olivat negatiiviset.

Vierailija
4/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema korjaa kyllä

Vierailija
5/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se flunssa nyt on lähtenyt tuollaan leviään?

Vierailija
6/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olis long covid . Et tainnu käydä testissä.

Vierailija
7/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi pois, tupakka pois, sokerijuomat ja karkit pois. Syöt paljon hedelmiä, marjoja, salaattia ja terveellistä arkiruokaa ja huolehdit liikunnasta, niin oireet häviää. Usko pois.

Vierailija
8/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hep täällä samaa! Ompa hyvä kuulla että muillakin on jotain flunssaa kun kaikki niputetaan koronaksi nykyään. Enhän toki 100% tiedä mutta en usko että on sitä, ei kuumetta ja aistit toimivat normaalisti. Karsea kurkkukipu joka laimenee mutta palaa takasin, jatkuvasti limaa kurkussa ja järkyt lihas säryt, ollut yli 2 viikkoa jo plääh..

Vierailija
9/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP / Itsekin haistan ja maistan normisti. Luulen, että kuumetta oli välillä su-ma. Ollaan oltu reissussa tämä loma ja kuumemittaria ei ollut matkassa mukana. Eilen oli jo ihan hyvä olo, mutta tänään taas karsea kurkkukipu & puolikuntoinen olotila. Huomenna töihin. Luulen, ettei työnteko hääviltä tunnu. Noh' jospa särkylääke helpottaa.

Vierailija
10/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan mene töihin! Käy testissä varmistamassa että ei olisi korona tai järkkää omatoiminen karanteeni. Kuulostaa ihan siltä että sitä se on. Siis koronaa.

Vierailija
11/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään long covid ole, tuo on ihan perus korona. Peruskorona kestää monta viikkoa, 2-3 vk tavallisesti. Kun on kestänyt puoli vuotta, voidaan puhua long covidista.

Miksi et mene testiin? Ja tietenkin pysyt kotona kunnes olet terve. Testikään ei ole 100% luotettava.

Vierailija
12/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna on myös erittäin ärhäkkää flunssaa maailmanlaajuisesti, tartunnat korkealla juuri nyt. 

Vierailija
13/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP/ En halua mitään tikkua nenääni ja särkylääkettä, kun on otan, olotilani on taas hyvä. Eiköhän tämä tästä.

Vierailija
14/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ruokkia trollia. 

Vierailija
15/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ihmetellään miten korona leviää ja tartunnat eivät laske?

Vierailija
16/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samankaltaisia oireita, mutta lisäksi lämpöä. Korona kotitestit näyttää negaa ja mietin nyt et tartteeko vielä mennä oikeaan testiin..

Vierailija
17/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi vastaava kesäkuun puolivälissä ja nyt on loppumassa. Olen käynyt testissä ja lääkärissä. Siinä se loma menikin...

Vierailija
18/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi vastaava kesäkuun puolivälissä ja nyt on loppumassa. Olen käynyt testissä ja lääkärissä. Siinä se loma menikin...

Ja ei ollut koronaa? 

Vierailija
19/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki on ollu kurkku kipee viikon. Koronatestiin en mene niin kauan kun se nenää kaivamalla otetaan. Jos sen saisi jotenkin muuten niin menisin

Vierailija
20/22 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, tässä niputetaan taas kaikki koronaksi. Tolvanoiden touhua, on aivan tunnettu asia että esim keväällä ja syksyllä kiertää tietyt flunssa aallot ja viime vuosina ovat olleet pahempia johtuen porukoiden eristäytymisistä ja nämä tiedot ovat ihan netissä luettavissa. 

Ei ne joka vuotiset kiertotaudit mihinkään katoa vaikka olisi tuplakoronat:)