Miksi täällä aina mollataan bloggaajaa, kun jättää lapset hoitoon
Kommentit (13)
Pitää vissiin lopettaa bloggaaminen siinä vaiheessa, kun saan lapsia. Aion matkustella ilman lapsia jne. Lapsilla on aina kuitenkin toinenkin vanhempi, jonka kanssa voivat olla. Lisäksi isovanhemmat rokkaa. Tosin mistäs sen tietää vaikka en pystyisikään olemaan erossa lapsista silloin, mutta näin on aikomus :D
Lapsen saatuaan äiti ihmisen ei pidä hyppiä enää turuilla eikä toreilla.
No on normaalia jos lapset ovat joskus hoidossa. Mutta kyllä mielestäni liika on liikaa, jos äiti TAI isä bilettää ja matkustelee joka viikko monta kertaa. Ensisijaisesti ne kait kuuluis hoitaa itse, tai sit olis vaan pitänyt jättää tekemättä.. :/
hyvällä vain.
Ai onko Emilia täällä linjoilla? Mitä sä itse aattelet tästä, että niin monet kritisoivat sitä, että lapset on niin paljon hoidossa ja te bilettämässä?
Itse olen myöskin nuori äiti, mutta mun lapset ei oo jatkuvasti hoidossa. Esikoinen on ollut kaksi kertaa isovanhemmilla kun kävin aviomieheni kanssa rakenneultrassa katsomassa tulevaa vauvaa ja kun menin tämän kakkosen synnyttämään :) muuten eivät hoidossa pyöri! Tosin itse en käytä alkoholia niin voi sekin vaikuttaa :)
Av mammat on työttömiä näinollen aina himas lapsen kanssa
Niinpä, riippuu varmaan syistä, miksi lapsi on usein hoidossa... pitää, tätyy tai saa laittaa hoitoon, niissä on eri maku.
Onneksi en lua blogeja :) ei tarvitse hermostua muiden touhuista!
No sen takia hoidosssa, että pääsee RYYPPÄÄMÄÄN!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:03"]
No sen takia hoidosssa, että pääsee RYYPPÄÄMÄÄN!
[/quote]
kovin suomalaista
taas kampaajalla.. vissiin pariin päivään lapsiaan nähnyt ja kohta viikoks turkkiin bilettää :D