Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten helppoa löytää uusi mies yli 40-v. ??

Vierailija
03.08.2014 |

vAi onko mahdotonta?

Olen nykyään hieman ylipainoinen pätkiäinen, lapsia on, en mikään nätti/kaunis. Yritän kyllä meikata ja pukeutua siististi jne. Työpaikka on, ihan hyvä, korkeakoulutusta on (mutta ei ns. "akateeminen" eli yliopisto).

Olen ujo, varauksellinen.

En oikein tiedä onko minuun kukaan ollut ikinä oikein kunnolla edes ihastunut, paitsi mieheni jonka kanssa oltu parikytä vuotta.

Hänen kanssa vaan alkaa olla niin hankalaa / alkoholismipiirteitä kuvioissa, että en tiedä kannattaako enää jatkaa... samaa soutamista ja huopaamista vuosikaudet. Itsekin muuttunut ihan ikäväksi ihmiseksi.

Ja miten / mistä niitä miehiä löytää? Baareissa taitaa olla vain seikkailijoita ja satunnaisseuran etsijöitä ja/tai alkoholiongelmaisia, eikä mulla ikinä ole vientiä baareissa ihan kunnon miesten taholta, vaan korkeintaan edellämainittujen jos harvoin niidenkään.

(en kyllä usein käykään)

Ja nettipalstoilla taitaa taas olla niitä jotka treffailee monia.

Olen jotenkin vakavaluonteinen ja aina tosi mielellä, tai yleensä.

Niin ja sängyssä huono, vaikka voi johtua siitäkin että miehen kanssa vaan niin vaikeaa / ei ole ehkä hänen kanssa ikinä oikein oppinut / kehittynyt sellaiseksi että osaisi harrastaa seksiä niin että on oikein "läsnä". Silmät kiinni ja omat kierot fantasiat mielessä että edes kiihottuu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi, sä olet ihan kun minä. Olisipa jännä tutustua :)

Ja meidän vakavamielisten voi olla vaikea löytää uutta kumppania. Itse en ainakaan uskoisi, että kukaan voisi olla OIKEASTI kiinnostunut, kun maailma on täynnä kauniimpiakin.

Vierailija
2/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti se "uusi" onkin joku vanha tuttu/ työkaveri joka tuntee sut jo ennestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä miestä tarvii?

Vierailija
4/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh no, onko meillä MITÄÄN toivoa...??

Ja toisaalta, luulen että myös jotenkin sillä asenteella on merkitystä, tai en mä tiedä. Olin yhden kaverin kanssa ulkona, ja hän on mielestäni vielä vähän enemmän ylikiloinen kuin minä, mutta hänelle tultiin heti juttelemaan. Mulla on kai jotenkin varauksellisempi perusilme.

Eli vaikea kyllä missään baareissa tehdä vaikutusta paitsi vikoilla tunneilla niille ihan kännisille epätoivoisille.

Taasen jossain netin treffipalstalla saisi varmaan 1000 miestä käydä läpi jos niistäkään löytyisi sitä tosissaan olevaa, ja että kemiat natsaisi puolin toisin.

Vai onko kellään kokemusta...? Esim. noista nettipalstoista. Että jos on tämmöinen tylsä tapaus kuin alussa kuvasin.

Eikä lapsellinen ihminen edes pääse ulos /treffeille jne. niin helposti sitten enää, tiedä mihin niitä lapsia saisi hoitoon (voisko siihen alkoholismiin taipuvaan mieheen esim. luottaa, voisi tehdä yllärit tapaamisvuoroillaan ja olla siinä kunnossa ettei lapsia voi jättää).

ap

Vierailija
5/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:18"]

Monesti se "uusi" onkin joku vanha tuttu/ työkaveri joka tuntee sut jo ennestään.

[/quote]

Mä tunnen lopunperin niin kauhean vähän ihmisiä sillä tavoin... töistä en voi kuvitella oikein ketään, tuttavapiiristä (joka tosi pieni) en oikein myöskään... Ja harvoin yhteyksissä tai siis nähdään ketään nykyään.

ap

Vierailija
6/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:19"]

Mihin sitä miestä tarvii?

[/quote]

Niin no, voishan sitä toisaalta yksinkin olla, mutta mies olisi kyllä kätevä

- seksin harrastamiseen, kivempaa kuitenkin sitten toisen ihmisen kanssa välillä

- tykkään esim. matkustella, käydä tapahtumissa, shoppailemassa tai jotain, kivempaa kun on mies siinä (kun mulla ei oikein ole hirveästi niitä tyttökavereitakaan :( olen aika yksinäinen)

- kodin remontteihin jne., halvempaa jos ei tartte kaikkeen palkata tekijää. No, ainahan se on mahdollista, ja tehdä pienet itse, mutta mä oon aika kädetön joten onhan se kiva kun jouk laittaa kattolamput, pesukoneet, taulut ja hyllyt seinään jne. (En itse osaa).

- muuten vaan elämänkumppanina. Jos ois siis sellainen kaveri, että ei möllötä makaa masentuneena suurinta osaa ajasta tai ole muuten sekaisin.

ap

Vierailija
7/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat oikein mukavalta ihmiselt. Ala katsoa ihmisia silmiin ja silla mielella, kiinnostuisitko itse heista. Hyvan ja vapaan loytaminen aikuisella ialla ei ole helppoa, vaan enemmankin lottovoitto, mutta kuten sanottu, vaikutat hyvlta ihmiselts, jota varten on olemassa joku jossain..

Vierailija
8/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin sun pitäis tuon itsetunnon kanssa tehdä jotain niin että saisit sen nousemaan.

Varaa vaikka aika kampaajalle, pyydä jotain uutta ja piristävää, sekä kosmetologille joka opettaa sut meikkaamaan nätisti.

Lähde liikkumaan, osta uusia vaatteita ja vaihda vaikka tyyliä (pyydä apua myyjiltä).

Miehesi kyllä alkaa tässä vaiheessa jo miettiä että mitä tapahtuu..

Mutta hei YOLO, vai miten se menikään. :)

Vierailija
9/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:19"]tiedä mihin niitä lapsia saisi hoitoon (voisko siihen alkoholismiin taipuvaan mieheen esim. luottaa, voisi tehdä yllärit tapaamisvuoroillaan ja olla siinä kunnossa ettei lapsia voi jättää).

ap

[/quote]

Jos on noin alkoholiin taipuvainen mies, että jo nyt epäilet lastenhoitokykyjä, niin suoraan sanoen en suosittele yhdessäoloa enää kovin kauaa.

Vierailija
10/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:33"]

Ensinnäkin sun pitäis tuon itsetunnon kanssa tehdä jotain niin että saisit sen nousemaan.

Varaa vaikka aika kampaajalle, pyydä jotain uutta ja piristävää, sekä kosmetologille joka opettaa sut meikkaamaan nätisti.

Lähde liikkumaan, osta uusia vaatteita ja vaihda vaikka tyyliä (pyydä apua myyjiltä).

Miehesi kyllä alkaa tässä vaiheessa jo miettiä että mitä tapahtuu..

Mutta hei YOLO, vai miten se menikään. :)

[/quote]

Käyn kyllä säännöllisesti kampaajalla, luulen että osaan meikata ihan minulle sopivasti, mielestäni myös pukeutua niin että se sopii minulle / tilanteeseen, eli vaikka olenkin ruma niin en ole sillä lailla "susiruma" että en osaisi tilannetta fixailla.

Mutta onhan ne kasvon piirteet ja pömppömaha ne mitkä ne on... (laihdutukseen ei nyt riitä energiaa, aina kun yritän lihon vaan, liikaa stressiä ollut työssä ja yksityiselämässä nyt vuoden parin ajan).

Ja uusiin vaatteisiinkaan ei ole koko ajan varaa... vaikka välillä ostelenkin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi