12 tunnin päästä herätyskello soi
Ja silloin on loma ohi. Suorastaan vituttaa koko ajatus. Muita?
Kommentit (38)
Näin se on mullakin, mutta ei mua harmita, ketuta tms, harmitti aamulla kyllä se, että luulin, että jo tänään on työaamu, ja heräsin säikähtäen, kun luulin, että olen myöhässä :)
Minulla on 14 tuntia herätykseen ja sitten tosiaan 6 viikon loma on ohi. Kurjaa mutta eniten ahdistaa nämä helteet. Työnteko helteessä on tuskaa.
Mulle tuo on helpotus huomenna. Loma ohi ja pääsee töihin rauhottumaan! Koko kesäloma hirvee vauhti ja minuuttiaikataulu päällä. Tekemistä kellon ympäri ja herätyskellokin soinut joka aamu 2h aikaisemmin kuin arjessa. Onneks tää loppuu nyt. Lapsetkin sanoi, että joko huomenna saa nukkua pidempään...
Ei soi, ei. Kolmen viikon päästä soi. Nautitaan nyt vielä kolme viikkoa helteen hellimisestä.
Meillä nousee tämän kelin johdosta työpaikan lämpötila lähes 40 asteeseen ellei ylikin. Fyysisesti raskas työ... Mä varmaan kuolen sinne.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:25"]Olisikin työpaikka jonne mennä.
[/quote]
Mä niin mielelläni antaisin omani sinulle jos olisi noin vain mahdollista. Mulla on niin järjetön ärsytys koko työtä kohtaan. Haluaisin vain olla lasten kanssa kotona.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:59"]12h päästä olen jo ajamassa aamun ensimmäistä bussia. Kuuden viikon loma on ohi, ja ihan kivalta tuntuu mennä töihin.
[/quote]
dösäkuskit on jees :) arvostan teidän työtä tosi paljon! :) hyvää duunipäivää sulle!
Noin 13 tuntia ja lapset heräävät normaaliin tapaan. Vielä on edessä pari päivää lomaa ennen kuin koulut alkavat. Tiedossa pakkaamista, pyykkäämistä, siivoamista, mutta taidamme kyllä rynnätä rannalle ajoissa iltapäiviksi.
Kun lapset ovat koulussa, saan vihdoin levähtää itsekin. Voisi sanoa, että kesälomani alkaa keskiviikkona klo 08. Yritän saada kodin siistiksi, ettei ole itään pakollista häiritsemässä sitä hetkeä. Nam.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:12"]
Mulle tuo on helpotus huomenna. Loma ohi ja pääsee töihin rauhottumaan! Koko kesäloma hirvee vauhti ja minuuttiaikataulu päällä. Tekemistä kellon ympäri ja herätyskellokin soinut joka aamu 2h aikaisemmin kuin arjessa. Onneks tää loppuu nyt. Lapsetkin sanoi, että joko huomenna saa nukkua pidempään...
[/quote]Kerro lisää, miksi noin hektinen loma?
Joo huomenna loppuu loma, pääsee siivoilemaan paikkaan jossa ei ilmastointi toimi,jippii! Odotan ihan hiton innolla. Voi hieman soijaa pukata.
Vasta parin kuukauden päästä soi mun herätyskello.
mulla on 14 tuntia ahdistaa, en halua mennä....
Mulla alkaa jo neljäs työviikko loman jälkeen ja ihan hyvä fiilis :) Herätys 12,5 tunnin kuluttua.
Mulla vielä 87 tuntia, kun kello herättää töihin. Johan tässä ollaan juhannuksesta asti lomailtu.
Mulla alkaa loman toinen kuukausi maantaina eli olen nyt heinä-elokuun lomilla. Jos pukkaa vielä syyskuussa hellettä niin lomailen silloinkin, eli minulla on oma yritys missä minua ei tarvita jaloissa pyörimässä. :)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:12"]Mulle tuo on helpotus huomenna. Loma ohi ja pääsee töihin rauhottumaan! Koko kesäloma hirvee vauhti ja minuuttiaikataulu päällä. Tekemistä kellon ympäri ja herätyskellokin soinut joka aamu 2h aikaisemmin kuin arjessa. Onneks tää loppuu nyt. Lapsetkin sanoi, että joko huomenna saa nukkua pidempään...
[/quote]
Miksi ihmeessä?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:13"]Meillä nousee tämän kelin johdosta työpaikan lämpötila lähes 40 asteeseen ellei ylikin. Fyysisesti raskas työ... Mä varmaan kuolen sinne.
[/quote]
Noilla lämpötiloilla pitää olla 15 minuutin tauko joka tunti.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:13"]Meillä nousee tämän kelin johdosta työpaikan lämpötila lähes 40 asteeseen ellei ylikin. Fyysisesti raskas työ... Mä varmaan kuolen sinne.
[/quote]
Noilla lämpötiloilla pitää olla 15 minuutin tauko joka tunti.
[/quote]
toivottavasti pidätte porukalla huolen oikeuksistanne töissä. Tuo lepotauko pitää huomioida.
12h päästä olen jo ajamassa aamun ensimmäistä bussia. Kuuden viikon loma on ohi, ja ihan kivalta tuntuu mennä töihin.