Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonekaluja Englannista?

Vierailija
03.08.2014 |

Onko joku tilannut huonekaluja Englannista? Mistä kaupoista? Etsitään ruokapöytää - sellaista mitä halutaan ei Suomesta löydy (eikä ole edes kovin ihmeellinen), itse etsimällä tai kauppojen mukaan, mutta Englannissa näyttäisi olevan pilvin pimein ja ihan kohtuuhintaan. Mutta en ole vielä löytänyt kauppaa, mikä toimittaisi Suomeen. Tai löysin kaksi, mutta niillä oli vanhanaikaisen näköisiä huonekaluja vain ja monen tonnin hintaisia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/11 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahdin hinnalla ostat suomesta jo vähän paremmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, mutta kun sitä tyyliä ei nyt vaan löydy Suomesta. En ole löytänyt yhtään sen tapaista pöytää, jonka haluaisin.

Vierailija
4/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä puusepällä.

Vierailija
5/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä etsin itselleni jokunen vuosi sitten pöytää (tietty pöytämalli haussa) ja selasin läpi englantilaisia kauppoja. Ongelmaksi muodostui se, että tosiaan harva toimitti tänne ja jos toimitti, rahdin hinta oli tähtitieteellinen. Lisäksi en löytänyt kohtuullisen hintaista pöytää.

Niinpä sitten siirryin selaamaan saksalaisia kauppoja ja Saksan eBayn kautta viimein löysin huonekalukaupan jolla oli ihan fyysinen putiikki ja sen lisäksi myivät eBayssa. Heillä oli täsmälleen sellainen pöytä jonka halusin, hintaa vajaa 200 euroa. Rahdin hinta oli 120 euroa. Eli 320 euroa maksoin yhteensä mutta hinta oli noin 100-200 euroa halvempi mitä se olisi ollut Suomessa. Pöytä saapui nopeasti ja olen edelleen tosi tyytyväinen siihen.

Vierailija
6/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:15"]

Onko joku tilannut huonekaluja Englannista? Mistä kaupoista? Etsitään ruokapöytää - sellaista mitä halutaan ei Suomesta löydy (eikä ole edes kovin ihmeellinen), itse etsimällä tai kauppojen mukaan, mutta Englannissa näyttäisi olevan pilvin pimein ja ihan kohtuuhintaan. Mutta en ole vielä löytänyt kauppaa, mikä toimittaisi Suomeen. Tai löysin kaksi, mutta niillä oli vanhanaikaisen näköisiä huonekaluja vain ja monen tonnin hintaisia.

[/quote] Paras neuvo jonka nyt saat on lentaa Englantiin, ostaa poyta ja auto johon se mahtuu ja sitten lauttailla ja ajella Suomeen.

Vierailija
7/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Englannista, mutta itse olen tilannut paljon huonekaluja Ruotsista. Maa tosin niin paljon lähempänä, että kuljetus ei ole mahdottomia maksanut.

Vierailija
8/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä, että Englannista huonekaluja, kun heillä ei ole edes raaka-aineita omasta takaa.

Vierailija
9/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuseppä ei taida sellaista pöytää tehdä. Täytyykin tarkastaa tuo Saksa myös. Englanti on tuttu ja sieltä paljon muuta tilattu, esim. ruohonleikkurin rahti ei ollut ollenkaan paha... Täytyy myös tsekata Ruotsista, kiitos vinkeistä.

Ja aika harva Suomessa myytävä huonekalukaan on Suomessa tehty, ellei sitten ole tosiaan täyspuuta... ja sellaista en nyt satu etsimään.

Vierailija
10/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Suomen talous vajota Itämeren mutiin nopeammin kuin ennakoin kun kennellekään ei näytä kelpaavan mikään Suomessa myytävä tuote. Kaikki raha valuu ulkomaille. 

Vierailija
11/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 09:17"]

Taitaa Suomen talous vajota Itämeren mutiin nopeammin kuin ennakoin kun kennellekään ei näytä kelpaavan mikään Suomessa myytävä tuote. Kaikki raha valuu ulkomaille. 

[/quote]

No sehän se totuus on näin yhden topikin ja yhden/kahden kirjoittajan perusteella.