onko kukaan kokeillut spiritismiä
Karmivaa... Kertokaa kokemuksia, olen niin utelias että tekisi mieli pelata.
Kommentit (9)
Yritin järjestää riparilla spiritismi-iilan vanhassa kirkossa, mutta törkeet isoset takavarikoi mun laudan -.-"
t. teini
En suosittele spiritismiä kellekkään.
Siinä ollaan tekemisissä semmoisten voimien kanssa joita ei voi hallita.
Ahhaahhaaaahahaa joku tosiaan väittää että lasi liikkuu itsekseen - kuinka te teinit olette jo tähän aikaan hereillä? Takaisin nukkumaan siitä!
Ahhaahhaaaahahaa joku tosiaan väittää että lasi liikkuu itsekseen - kuinka te teinit olette jo tähän aikaan hereillä? Takaisin nukkumaan siitä!
Nuorena aikuisena pelasin kahdestaan silloisen poikaystävän kanssa joka oli sitä aiemminkin harrastanut ja en aluksi uskonut laisinkaan...Voi kunpa en olisi KOSKAAN ollut niin utelias(mutta nuorethan on..). En uskonut edes siinä vaiheessa kun lasi sormiemme alla lähti liikkumaan,mutta kun toinen otti kätensä pois,tajusin,että herranjumala,se liikkuu sittenkin enkä todellakaan sitä ohjannut minnekään vaan lasi ohjasi minun liikkeitäni! Kauhuissani juoksin paikalta,etsin raamatun ja myöhemmin löysin uskon Jeesukseen. Kauhu ja pelkotilat olivat kamalia vielä uskoontulon jälkeenkin,johtuen noista kammottavista kokemuksista ja jostakin selittämättömästä pelosta,pahan läsnäolon tunnusta. Kristuksen Jeesuksen nimessä ja sovinto veressä on voima!
Ihanko tosissanne olette :D saatanan hihhulit
Spiritismin kautta jouduin saatanan valtaan ja siitä alkoi muutaman vuoden painajainen. En suosittele kenellekään, pysykää kaukana!
Tarkoitatteko sitä, missä lasi liikkuu kirjainten ja numeroiden päällä? Joo, olen pelannut eikä siinä mitään karmivaa ollut. Ei varsinkaan kun jatkoin peliä yksikseni seuraavana aamuna auringonpaisteessa. Enkä varmasti liikuttanut lasia itse!