Gigolomiesten nimiä?
Listataan etunimiä, ei sukunimiä, ei haukkumisia vain nimi miehestä joka paneskelee ympäriinsä koskaan sitoutumatta ja myös maksun ottavien nimet kelpaa. Saa olla minkä maalaisia tahansa. Keskustelu perustettu sen takia koska naisia saa huoritella mielin määrin vapaasti, kun taas miehiä ei paljoakaan. Ei nyt katkeria ämmiä tänne jotka laittavat kaikkien exiensä nimet, vaan niitä oikeita munahaukkoja. Muutosta kehiin
Kommentit (41)
Juan Pablo, Abdigani, Frank, Antti K.
Onkohan mulla erikoinen huumorintaju! vai oonko vaan niin yliväsynyt, kun nauroin täällä juuri vedet silmissä :D :D :D
Alejandro
Alfredo
Antonio
Alessandro
Arturo
Armando
Andrés
Alonso
Benito
Benjamin
Bernado
Carlos
Camillo
Cristiano
Cristóbal
Carmelo
Daniel
Diego
David
Danilo
Enrique
Ernesto
Emilio
Eugenio
Eduardo
Esteban
Faustino
Fernando
Francesco
Federico
Felipe
Guillermo
Gabriel
Gerardo
Giovanni
Giorgio
Gonzalo
Hector
Hernando
Ignacio
Jaime
Javier
Juan
José
Jorge
Julio
Luis
Leonardo
Lucio
Luca
Luigi
Lando
Manuel
Marco
Mateo
Mario
Miguel
Manolo
Martin
Óscar
Pablo
Pedro
Paco
Pepito
Rigoberto
Ricardo
Roberto
Ramón
Raúl
Rafael
Sergio
Sandro
Tomáso
Thiago
Victor
Vicente
Valerio
Valentino
Vito
Xavier
Xabier
Siinä muutama
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 02:55"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 02:50"]
Luigi
[/quote]
OT, mutta pakko kertoa...olemme hankkimassa koiraa, ja bordercollie on suosikkimme. Mietittiin nimiä koiralle, joka saakin näyttää kierolta ja ovelalta, kuten borderi yleensä näyttääkin. Luigi oli aivan ehdoton ;D
[/quote]
Luigi, Luigi, älä karkuun luiki!
Leif, Allan, Tino, Armas, Raineri ... vaikuttivat kyllä kunnon miehiltä suorine housuineen
Siis tarkoitit varmaan pilluhaukkoja, ellet homoista puhunut. :D
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 04:32"]Siis tarkoitit varmaan pilluhaukkoja, ellet homoista puhunut. :D
[/quote]
Sekin vielä! Ei helvata :D :D
Mario, Thiago ja Lucio. Että mikä kolmen latinoääliön jengi kun olin vaihto-oppilaana!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 04:39"]Mario, Thiago ja Lucio. Että mikä kolmen latinoääliön jengi kun olin vaihto-oppilaana!
[/quote]
Ja mikä parasta nämä kaikki kolme nimeä löytyi myös 31:n pitkästä listasta
37
Leonardo, Brad, Matthew, Johnny, Orlando ...
Anatolis