Naureskeltiin miehen kanssa naapurin asunnolle, jossa kaikki oli kyllä kovin arvokasta, mutta niin vain uupui
seinältä boordi. Näinhän se on, että tyylitajua ei voi ostaa. 😏
Kommentit (32)
Kai iittaloissa oli kuitenkin tarrat?
Meidän naapurilta uupui laavalamppu.
Kyllä boordi kertoo tietystä tasosta.
AP
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapurilta uupui laavalamppu.
Yhdessä kämpässä on aarnion valaisimia.Niitä mainostetaan kovasti ja muutenkin kotia,ikean sofaa ja ruoka pöytää! Samaan aikaan ollan pers aukisia,tili muka ei tullut oikeaan aikaan. Vipataan rahaa,sieltä mistä saa meriselityksillä.Taitaa monella koti olla luottokortilla ostettu ja samalla ollan kusessa?Kun osamaksuja maksetaan kulutusluotolla,korkeinen korkoineen.Onko mitään järkeä?
Mites lakatut puolipaneelit 80-luvulta???
Vierailija kirjoitti:
AP
Höpöhöpö. Ei ole olemassa mitään tiettyä oikeaa tyyliä. Maku asioita. Heillä ei ole boordia koska eivät pidä siitä ja jostain syystä pahoititte mielenne siitä ja käännätte asian noin siellä omassa päässänne ettei naapurilla ole tyylitajua jotta teille tulisi vähän parempi mieli. Kaikki on eivät pidä eikä tarvitsekkaan pitää samoista asioista.
Sekä mitä tuohon arvokas asiaan tulee niin arvokas ei tarkoita automaattisesti tyyliä. Maailmassa on paljon arvokkaita rumia asioita sekä hyvän näköisiä ja sama pätee vähemmän arvokkaisiin asioihin.
Meillä on 1995 rakennetussa kerrostalossa yhdessä makuuhuoneessa 80-luvun boordi! Ei ole vaihdettu tapetteja, kun pitkä seinä jää onneksi kokonaan kirjahyllyn ja kirjojen taakse ja lyhyillä seinillä ei niin haittaa. Itse tapetin väri on kuitenkin mieleiseni ja makuuhuone nyt useimmiten on hämäränä.
Olen kyllä miettinyt, mitä edellinen asukas on ajatellut boordia laittaessaan.
Vierailija kirjoitti:
AP
Niin kertoo. Eri asia sitten mikä se taso on.
Vierailija kirjoitti:
AP
Boordi seinällä kertoo mulle sen ettei ole tyylitajua.
Miksi tarvitset aina sen miehesi mukaasi naureskelemaan? Etkö osaa tehdä mitään itseksesi? Tulee sellainen lakeijamainen tossukkavaikutelma näiden provojesi perusteella kyseisestä henkilöstä. Miten toimisit, jis mies olisikin joskus kanssasi eri mieltä, eikä nauraisikaan?
Ap, kikatelitteko Ladassa kotimatkalla?
Boordit sopivat lastenhuoneisiin ja ei kasari- tai ysärityyleissä sinänsä ole mitään objektiivisesti ajateltavissa olevaa vikaa. 30 vuoden päästä ihmiset ehkä ilkkuvat tätä 2020-luvun tyyliä.
Olettepa ilkeitä. Pääasia, että naapuri viihtyy itse omassa kodissaan. Toivottavasti teitä ei enää ikinä kutsuta sinne kylään.
Boordiin päättyvä puolipaneelointi...
Kyllä AP on 💯 % oikeassa. Ja minä sentään olen tyylin asiantuntija.
Apua! 😂