Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä pääsee eroon miliumeista?

Vierailija
24.07.2021 |

Auttakaa! Minulla on kasvoissa todella paljon miliumeja. Olen käynyt niiden poistoon erikoistuneella kosmetologilla, joka on todennut, että ne ovat valtavan tiukassa. Muutamia saa puristettua ulos. Iho on todella kuiva.

Onko joku päässyt eroon miliumeista? Onko joku saanut avun laserista?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha-hapoilla pääsee eroon, esim. cosrx whitehead seerumi ja muut vastaavat.

Vierailija
2/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmennä ihoa a-vitamiinivoiteilla pari viikkoa, sitten sauna tai kuuma suihku, sitten injektioneulalla reikä ja komedoraudalla kikkailet ulos sen miilian

Pysyvät pois jos löydät sopivan naamarasvan ja ruokavalion. Tässä tavoitteessa saatat onnistua kunhan harjoittelet muutamia kymmeniä vuosia, sorry

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on lähtenyt ilman yhtään kosmetologikäyntiä. Ordinaryn happokuorinta kerran/pari viikkoon (se punainen tuju, joka toinen kerta vain otsaan ja leukaan eikä kuiviin kohtiin), kaksoispuhdistus ja tosi tarkkaan valittu kosteusvoide ja aurinkosuoja. Kosteusvoiteen vaihto itsessään voi jo tukkia naaman hetkeksi, joten en juuri tee kojeiluja. Retinol on ehkä auttanut myös, useamman vuoden ollut jo käytössä.

Vierailija
4/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pehmennä ihoa a-vitamiinivoiteilla pari viikkoa, sitten sauna tai kuuma suihku, sitten injektioneulalla reikä ja komedoraudalla kikkailet ulos sen miilian

Pysyvät pois jos löydät sopivan naamarasvan ja ruokavalion. Tässä tavoitteessa saatat onnistua kunhan harjoittelet muutamia kymmeniä vuosia, sorry

Tätä mekaanista puhdistusta yritetty muutaman kosmetologin toimesta tuloksetta. Ovat niin julmetun tiukassa.

Ja harmikseni suurin osa silmäluomissa tai silmän lähellä, joten mitään kovin vahvoja happojakaan ei voi käyttää. Tuosta laserista olisi mahtavaa kuulla kokemuksia, jos joku olisi saanut siitä avun.

Ap

Vierailija
5/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ruokavaliolla voisi vaikuttaa? :)

Vierailija
6/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihon (pinta)kuivuudesta johtuvia, kun saat sen hoidettua pois vähenevät todennäköisesti miliumitkin.

Vierailija
7/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ohjeita kosmetologi antoi? Miten poisti niitä miliumeja?

Vierailija
8/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ihon (pinta)kuivuudesta johtuvia, kun saat sen hoidettua pois vähenevät todennäköisesti miliumitkin.

Kosteuttamalla sitä ihoa ne miliumit jäävät syntymättä. Ei kannata tehdä mitään radikaaleja käsittelyjä ja heikentää ihon kosteustasapainoa. Yötä vasten reilusti apteekin Xyliderm-geeliä. Sitä voi laittaa silmienkin lähelle varovasti.

Vierailija
9/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata itse ronkkii ihoa vaan antaa kosmetologin poistaa miliumit. Hän on ammattilainen, joka osaa arvioida arpien syntymisen vaaran.

Vierailija
10/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosteuttamalla sitä ihoa ne miliumit jäävät syntymättä. Ei kannata tehdä mitään radikaaleja käsittelyjä ja heikentää ihon kosteustasapainoa. Yötä vasten reilusti apteekin Xyliderm-geeliä. Sitä voi laittaa silmienkin lähelle varovasti.

Ap:lla on jo miliumeja sekä kuiva iho, omien sanojensa mukaan.

Vierailija
11/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laserilla saisi poistettua ilman arpia mutta on aika kallista.

Vierailija
12/16 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis maksamaan päästäkseni eroon näistä. Tosi vähän vain löytyy tietoa ja kokemuksia tästä mistään.

Ap

Vierailija
13/16 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis maksamaan päästäkseni eroon näistä. Tosi vähän vain löytyy tietoa ja kokemuksia tästä mistään.

Ap

Miten kosmetologi yritti niitä poistaa?

Vierailija
14/16 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ihon kuivuudesta ja lähtevät kyllä pois, kun ihoa kosteuttaa hyvin.

Vierailija
15/16 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös silmien ympärillä.  Hävisivät lähes täysin kun aloin käyttämään säännöllisesti joka ilta silmänympärysvoidetta. Apteekista ostin voiteen, saa olla aika täyteläistä ei siis mitään lirua.

Vierailija
16/16 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten kosmetologi yritti niitä poistaa?

Kuorinnan ja höyryttämisen jälkeen ihan mekaanisesti tekemällä neulalla reijän ja puristamalla.

Ovat niin tiukassa etteivät läheskään kaikki lähteneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi