Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämäkin ”nykyaikaa”? Tulla aina myöhässä???

Vierailija
24.07.2021 |

Arg, menee hermo näihin ainaisiin myöhästelijöihin. Kaverin piti tulla klo 19 ja 19.10 laittoi viestin, että tulee myöhässä. Hän on paikalla klo 20 aikaan, kun ottaa matkaan menevän ajan huomioon. Itse olen aika paikalla sovittuna ajankohtana. Hermot menee!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla tapa ja monesti vielä naispuolisilla enempi.

Vierailija
2/11 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin aina ollut aika italialainen aikakäsitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan muualta myöhästynyt kun töistä. 3v olin firmassa jossa oli kellokortti, olisinko 5 kertaa leimannut sinisellä. Muuten aina punaisella myöhästyneenä 2-45 min. Työmatkaa lähes kilometri, ei millään ehtinyt ajoissa.

Vierailija
4/11 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyminen on klassinen passiivis-aggressiivinen keino osoittaa sulle, että sun kaveri ei kunnioita sua. Jos kunnoittais, se olis ajoissa. Sorkke :(. Kandee ettii parempaa seuraa.

Vierailija
5/11 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan muualta myöhästynyt kun töistä. 3v olin firmassa jossa oli kellokortti, olisinko 5 kertaa leimannut sinisellä. Muuten aina punaisella myöhästyneenä 2-45 min. Työmatkaa lähes kilometri, ei millään ehtinyt ajoissa.

Miten on mahdollista ettei pomo puuttunut tuohon? Jatkuva myöhästely lisää muiden töitä jos vaikka yövuorolaisen pitäisi päästä kotiin tai liike pitää saada avattua tiettyyn kellonaikaan mennessä, silloin se on tehtävä niiden jotka on tullut ajoissa paikalle kun itse vielä torkut sängyssä.

Vierailija
6/11 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista ettei pomo puuttunut tuohon? Jatkuva myöhästely lisää muiden töitä jos vaikka yövuorolaisen pitäisi päästä kotiin tai liike pitää saada avattua tiettyyn kellonaikaan mennessä, silloin se on tehtävä niiden jotka on tullut ajoissa paikalle kun itse vielä torkut sängyssä.

Oli oma työpiste. Työaika minimi 8 tuntia. 8 tuntia kun täynnä niin tunnit maksoi tuplana, yleensä 12-14 tuntia/pvä 7pvää viikossa. Kolmevuotta tein ja vaihdoin helpompaan..

Vierailija
7/11 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aletaan lopultakin integroitua muuhun Eurooppaan.

En ole koskaan tajunnut sitä älytöntä nipottamista mitä jotkut harrastaa.

Vierailija
8/11 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta moni ulkomaalainen pitää siitä, että täällä aikataulut pitävät.

Kyllä se on kunnioituksen puute, kun sooloillaan aikataulujen kanssa ja jotain tärkeämpää pitää tehdä ennen sovittua tapaamista, mikä myöhästyttää. En siedä ollenkaan.

Vierailija
9/11 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhästyminen on klassinen passiivis-aggressiivinen keino osoittaa sulle, että sun kaveri ei kunnioita sua. Jos kunnoittais, se olis ajoissa. Sorkke :(. Kandee ettii parempaa seuraa.

Vuosia teki mun kamu samaa.Jos sanoi tulee kello 12. Se oli kello 16. Jos sanoi tulee kello 18. Se oli kello 21.koska aloitti päivänsä kiertämällä torpasta toiseen lapsineen ja mä olin yleesä se viimenen etappi.Varma nakki odotajana ilta-paloinen .Varmaan ymärätte iksen ole sen kamu enää? Se viime tippan sentään perui tulonsa.Valehteli oli sairas ja soppaili kauppakeskus.Kun sinne satumalta itse menin ,näin sen.Kotinsa se ei koskaan kutsunut ketään.Ei kai kun yönsä vietti vain siellä ja herätyään taas kylille ravinon perään.

Vierailija
10/11 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosia teki mun kamu samaa.Jos sanoi tulee kello 12. Se oli kello 16. Jos sanoi tulee kello 18. Se oli kello 21.koska aloitti päivänsä kiertämällä torpasta toiseen lapsineen ja mä olin yleesä se viimenen etappi.Varma nakki odotajana ilta-paloinen .Varmaan ymärätte iksen ole sen kamu enää? Se viime tippan sentään perui tulonsa.Valehteli oli sairas ja soppaili kauppakeskus.Kun sinne satumalta itse menin ,näin sen.Kotinsa se ei koskaan kutsunut ketään.Ei kai kun yönsä vietti vain siellä ja herätyään taas kylille ravinon perään.

Ettei vaan tuo sun ex-kamu ole mun nykyinen riesa. Olen jo alkanut etääntymisprosessin tuosta tyypistä.

Vierailija
11/11 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että aikatauluta tulosi viimeistään tiettyyn kellon aikaan mennessä. Tai me mennään. Auto starttaa tasan silloin. Jäät kyydistä tai jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi