Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Endoa vai mitä kummaa...

02.08.2014 |

Olen kohta kaksi vuotta joka kuukausi toivonut että joko nyt olisi tärpännyt. Lääkäreissä on juostu ja päällisin puolin kaikki on ja kierto normaali. Itse olen epäillyt endometrioosia mutta lääkäri ei suostunut lähettämään laparoskopiaan kun ei ultrassa näkynyt mitään eikä tuntunut kiinnikkeitä. Itsestä kuitenkin tuntuu ettei kaikki ole kunnossa. Viime kuukausina ollut outoa vuotoa ovulaation jälkeen. N. viikko ennen kuukautisia alkanut rusehtava/vaaleanpunainen vuoto, tätä ollut muutamana kuukautena. Yhtäkkiä myös kierron pituus alkanut heitella 25 ja 29 pv välillä. Aiemmin ollut säännöllinen. Nyt viimeisimpänä tässä kuussa kaksi kertaa olen luullut että kuukautiset alkoivat mutta vuotoa on kestänut alle vuorokauden. Molemmat kerrat yhdynnän jälkeen. Nyt taas sama juttu. Siis kolmannen kerran alkanut vuoto mutta hitusen enemmän tällä kertaa ja muistuttaa enemmän kuukautisvuotoa. Pääasiassa kuitenkin vaaleaa ja riekaleista.. Mutta vaikuttaa että taas loppuu pian. Raskaustestejä olen tehnyt kaksi, molemmat negaa. Viimeisin tänään. Voiko tälläiset oireet liittyä endometrioosiin vain mitä ihmettä mun kropassa on meneillään? Onko muilla samanlaisia oireita / ollut?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla