Jättäisitkö 13v ja 11v pojat ja 8v tytön yöksi keskenään?
Eivät ole olleet enkä minä vielä jättäisikään, mutta kokemuksia kuulisin mielelläni.
Kommentit (25)
No omia kaikki kyllä... Ja niin, miksi en jättäisi, itse olin siskoni kanssa vkonloppuja kahdestaan kun minä olin 9 ja siskoni 11...
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:25"]
Omiasiko kaikki? Tottakai!
[/quote]
Siis wtf?? Lähtisit siis vaikka baariin tai kaverille yöksi ja jättäisit lapset heitteille yksin kotiin? Tuon ikäiset ei kyllä juuri mitään osaa tehdä jos jotain sattuisikin:/ Kamalia äiti-ihmisiä sitä onkin:/
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:26"]
No omia kaikki kyllä... Ja niin, miksi en jättäisi, itse olin siskoni kanssa vkonloppuja kahdestaan kun minä olin 9 ja siskoni 11...
[/quote] Sun äitis oli paska äiti! Ei ole normaalia/järkevän äidin touhua.
Pojat haluaisivat olla yötä ilman äitiä, tytön kanssa en ole asiasta jutellut, kun ei ole ollut ajankohtaista...
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:26"]
[/quote] Sun äitis oli paska äiti! Ei ole normaalia/järkevän äidin touhua.
[/quote]Älkää viitsikö! On ihan tavallista jo tuon ikäisinä jäädä. Yhteystiedot vaan selvästi esille ja muutama kontrollisoitto.
Ihme nössöjä täällä. Jos lapsille käy ja ruokaa on kaapissa niin mikäs siinä. Puhelimella voi aina soittaa, jos tulee hätä.
En kyllä itse jättäisi jollei joku mummi/ muu tuttu aikuinen voisi käydä ainakin pari kertaa katsomassa että kaikki on ok.
Kyllä.
Lapsena oli ihan parasta olla veljesten kanssa keskenämme, kun isä ja äiti lähtivät tansseihin.
siis millaisen syyn takia voisitte jättää tuon ikäiset lapset yksin koko yöksi? Työvuoron, baari-illan?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:30"]
Pojat haluaisivat olla yötä ilman äitiä, tytön kanssa en ole asiasta jutellut, kun ei ole ollut ajankohtaista...
[/quote]Uskon, että heillä on ihan "jännää" ja kivaa. Kyllä tuon ikäiset osaavat huolehtia toisistaan. Nukkumaanmenoaika saattaa kyllä vähän venyä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:35"]
Kyllä.
Lapsena oli ihan parasta olla veljesten kanssa keskenämme, kun isä ja äiti lähtivät tansseihin.
[/quote]Sama täällä, sitä oikein odotettiin. Oltiin jotain 6-8v.
Kyllä jos kyseessä on työvuoro. Jos taas baari-ilta, niin silloin ei.
Omat lapseni ovat samanikäisiä, vanhin osaa tehdä ruokaa joten sekään ei olisi ongelma. Luotan lapsiini sen verran, että kyllä voisin ja olen jättänytkin. Jos lapseni olisivat villejä ja holtittomia en jättäisi. ;)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:32"]Ihme nössöjä täällä. Jos lapsille käy ja ruokaa on kaapissa niin mikäs siinä. Puhelimella voi aina soittaa, jos tulee hätä.
[/quote]
Niimpä! Kyllä jo kun nuorinkin on melkein 10 osaavat kyllä vähänaikaa olla keskenään! Jotain luottamusta pitää olla!
13v voisi kutsua kaverit seurakseen, noi kaksi nuorempaa mummolaan hoitoon.
Miksi et jättäis?