Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lähteä etsimään vuokramökkiä kesäksi 2015?

Vierailija
02.08.2014 |

Kamalia juttuja kuullut nyt kavereilta ja lehdistä. Mistä kannattaa siis mökkiä etsiä ja miten varmistaa, että mökki on ilmoituksen mukainen? Ajateltiin vuokrata mökki kuukaudeksi ja siihen menisi jo niin paljon rahaa, että ikävät yllätykset ei juurikaan houkuta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän suunnitelmat muuttui, suositelkaa mökkiä.

Vierailija
2/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vuokrannut Lomarenkaan kautta useita mökkejä. Kaikki hyviä. Voin myös antaa linkin kivaan mökkiin, mutta menee hetkinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt perheillä ei ole mökkejä. Kitesee kauhean kalliit vuokrat, me ei edes vuokrata köyhille huomaa jo varattaessa juu ei

Vierailija
4/11 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette ostaa omaa mökkiä? Omalla mökillä saa tehdä mitä lystää eikä tarvitse kuntoa murehtia.

Vierailija
5/11 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomarenkaan kautta hartolassa, oliskohan Rantalan mökit. Useampi erilainen mökki rauhallisen järven rannalla ja olleet tosi siistejä. Hyvin varusteltuja joten hinta melko korkea, tyyliin 600€ viikko

Vierailija
6/11 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ajatuksissa, mutta haluaisimme ensin yhtenä kesänä kokeilla viihdymmekö oikeasti mökillä. Meidän kummallakaan vanhemmista ei ole mökkiä ja meillä luonnolisesti ei juurikaan kokemusta mökillä olosta muuten kuin kutsuttuna vieraana. 

Vierailija
7/11 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:05"]Miksette ostaa omaa mökkiä? Omalla mökillä saa tehdä mitä lystää eikä tarvitse kuntoa murehtia.[/quote]

Ja sinullako sitten on mökki? No, voi olla, mutta ilmeisesti pidät kaikenlaisesta pikkurempasta ja kiinteistön ylläpidosta niin paljon, ettet tajua mikä orjaleiri se mökki oikeasti on. Kun sukulaisten mökkeilyä katsoo, niin ei siitä mökistä muuta ole kuin murhetta, työtä ja kuluja. Paikat kuluvat ja hajoavat, murtomiehet rikkovat ja vievät omaisuuden, naapurit vituttavat, sellutehtaat rehevöittävät vedet ja niin edelleen. Ainakin minä olen päättänyt, että niin kauan kun ylläpidän omakotitaloa, mökkiä en omista vaan vuokraan. Vuokramökissä yllätykset eivät maksa kun vuokran verran ja ajan.

Vierailija
8/11 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:05"]Miksette ostaa omaa mökkiä? Omalla mökillä saa tehdä mitä lystää eikä tarvitse kuntoa murehtia.[/quote]

Ja sinullako sitten on mökki? No, voi olla, mutta ilmeisesti pidät kaikenlaisesta pikkurempasta ja kiinteistön ylläpidosta niin paljon, ettet tajua mikä orjaleiri se mökki oikeasti on. Kun sukulaisten mökkeilyä katsoo, niin ei siitä mökistä muuta ole kuin murhetta, työtä ja kuluja. Paikat kuluvat ja hajoavat, murtomiehet rikkovat ja vievät omaisuuden, naapurit vituttavat, sellutehtaat rehevöittävät vedet ja niin edelleen. Ainakin minä olen päättänyt, että niin kauan kun ylläpidän omakotitaloa, mökkiä en omista vaan vuokraan. Vuokramökissä yllätykset eivät maksa kun vuokran verran ja ajan.

[/quote]Onpas sulla erikoisia sukulaisia. Ei meillä mökki mikään työleiri ole. Tottakai joskus joutuu puskia siivoamaan mutta sitten tehdään kun jaksetaan. Olettepa kummia murehtijoita. t. yksi mökinomistaja

Vierailija
9/11 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:07"]

Lomarenkaan kautta hartolassa, oliskohan Rantalan mökit. Useampi erilainen mökki rauhallisen järven rannalla ja olleet tosi siistejä. Hyvin varusteltuja joten hinta melko korkea, tyyliin 600€ viikko

[/quote]

Hyvältä näyttävät ja kuulostavat!

Vierailija
10/11 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noi Rantalan mökit on tosiaan olleet aina siistejä ja kaikki toiminut hyvin. Rannoista kiva mennä uimaan ja kalaa tulee

Vierailija
11/11 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:17"]Onpas sulla erikoisia sukulaisia. Ei meillä mökki mikään työleiri ole. Tottakai joskus joutuu puskia siivoamaan mutta sitten tehdään kun jaksetaan. Olettepa kummia murehtijoita. t. yksi mökinomistaja[/quote]

On niitäkin omistajia, jotka antava alkeellisen mökkinsä rappeutua rauhassa ja nauttivat alkeellisista oloista ja siitä, että paikat repsottavat. Mutta jos haluaa, että hyvinvarusteltu mökki pysyy hyväkuntoisena (ja säilyttää arvonsa), se vaatii saman kuin omakotitalon ylläpito. Ja sitä aloittaja minun käsittääkseni halusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi