Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja näin viime yönä unta, että synnytin

Vierailija
02.08.2014 |

7 lasta, ne oli kaikki noin 15cm pitkiä, kun eivät mahtuneet kasvamaan suuremmiksi. Siinä sitten mietittiin miehen kanssa, että mistä auto johon mahtuu 7 turvaistuinta, esikoisemme ja me. Huh onneksi oli vain unta kaksi riittä mulle :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, raskaana ollessa näkee kyllä mitä kummallisempi unia. :D itse muistan esikoista odottaessani nähneeni unta että lapsi oli "väärän" värinen, mutta lapsella oli kuitenkin TODELLA pitkä vaalea tukka jne. No tukkaa kyllä tytöllä oli paljon mutta oli musta ja ihan vaaleaihoinen. :)

Vierailija
2/4 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 11:59"]Joo, raskaana ollessa näkee kyllä mitä kummallisempi unia. :D itse muistan esikoista odottaessani nähneeni unta että lapsi oli "väärän" värinen, mutta lapsella oli kuitenkin TODELLA pitkä vaalea tukka jne. No tukkaa kyllä tytöllä oli paljon mutta oli musta ja ihan vaaleaihoinen. :)

[/quote]

:D Mä näin unta esikoista odottaessa, että synnytin parvekkeella ja mies oli alhaalla koppaamassa lapsen kiinni, muttei saanut :( Vaikka ei se kyllä oikeasti sieltä mitenkään lennää. No tää 7 lapsen saanti uni oli kyllä paljon positiivisempi, kuin tuo parveke synnytys :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin unta että synnytin koiranpennun. Oon siis raskaana.
Mietin kuumeisesti miten kertoa kaikille niin ettei ne luule että olen ollut koiran kanssa :D
haha, kauheita unia.

Vierailija
4/4 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni jostain miten joku näki raskaana ollessaan unta kuinka hän yhtäkkiä tunsi synnytyksen alkavan ja lattialle tippui jalkovälistä broilerin fileitä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän