Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olen reesus -

Vierailija
01.08.2014 |

miksi ensimmäiselle lapselle ei tule siitä ongelmia vaikka hän olisikin +, mutta toiselle lapselle tulee (varmasti)? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anti-D piikin pitäisi nämä ongelmat estää. Itse B-. Takana kolme raskautta ja kaksi lapsista +. Ei ongelmia, vaikka ensimmäinen raskaus menikin kesken aika isoilla viikoilla(jolloin varmasti jonkinlainen verien sekoittuminen lienee tapahtunut.?) Seuraavat näitä + ilman ongelmia.

Ainut vaikutus, että molemmat elävistä lapsista kellastuivat synnytyksen jälkeen. Lääkärin mukaan johtui tuosta eri rhesus-tekijöistä,

Vierailija
2/3 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä a- ja kaikki kolme lastani on + mitään ongrlmia ei ole ollut ja nyt odotan neljättä ja kaikki hyvin! Anti-d piikin saanut jokaisen synnytyksen jälkeen ja myös tuulimunan keskeytyksen yhteydessä!

Nykyäänhän vauvan veriryhmä selvitetään jo joskus rv24 ja jos on + saa tuon anti d pistoksen jo raskausaikana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi syntyy, hänen vertaan voi päästä vähän äidin elimistöön. Tuolloin äidin elimistö alkaa kehittää vasta-aineita, jos äidillä on miinuveri ja lapsella plus. Tässä vaiheessa ei ehdi tapahtua mitään. Mutta jos seuraavassa raskaudessa on sama tilanne, äidin elimistö "muistaa" tilanteen ja vasta-aineet hyökkäävät sikiöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi