Minulta on hävinnyt facesta kaksi kaveria
Ei vaan hajuakaan, keitä ne ovat. Kaikki, ketkä mieleen tulivat, olivat siellä. No ihan sama, mietin vaan, että miksi mulla on alunperinkään ollut kavereina ihmisiä, joita en pysty muistamaan.
Kommentit (5)
No oij voi voi, miten tulet tämän kanssa toimeen? Vaikuttiko kovastikin jokapäiväiseen elämääsi nämä?
Ootte te yksin "kavereiden" keräilijöitä koko facen sakki.
Minulta on hävinnyt jossain vaiheessa 10, enkä muista keitä ne olivat. Hassuinta tässä on se, ettei minulla alunperinkään ollut kuin 75 kaveria...
Se on varmaan joku yksinäinen sukulainen jolla ei ole montaa kaveria fb:ssä, eikä oikeassa elämässä yhtään kaveria/tuttavaa/ystävää eikä ole sukulaistenkaan kanssa muuten tekemisissä. Sellainen joku kuten minä, joka on aivan yksin, ja saattaa poistaa profiilinsa koska ketään niistä muutamasta kaveristakaan ei kiinnosta mihinkään asiaan/kuvaan tykkäys tai kommentointi.
Nyt se miettii vetääkö ranteet auki koska ketään ei yksinkertaisesti kiinnosta, eikä yksinkään ole helppoa, aivan täysin ilman sosiaalisia kontakteja.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:28"]
No oij voi voi, miten tulet tämän kanssa toimeen? Vaikuttiko kovastikin jokapäiväiseen elämääsi nämä?
Ootte te yksin "kavereiden" keräilijöitä koko facen sakki.
[/quote]
No mulla on aika vähän kavereita muutenkin, kun nimenomaan en niitä keräile, itse pyydän vain aniharvoja. Hyväksyn kyllä aika helposti sellaiset, jotka tunnen, esim. vanhat opiskelukaverit, mutta en sellaisia itse pyydä. Ap. Muistan kyllä hyhvin kaikki kaverini, keitä he ovat, ne jäljellä olevat.
Varmaan minä :D poistin itseltäni monta kaveria.