Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyhjäileekö teidän miehet kortsun kanssa?

Vierailija
01.08.2014 |

Ollaan oltu 2 v yhdessä eikä tuo vieläkään osaa sitä luontevasti laittaa. Esileikin aikana kyselee aina että joko, joko laitan... Sitten kun olen valmis niin alkaa suunnaton nyhjääminen jonka aikana lämmöt ehtii karata. Onko muilla samanlaisia ongelmia miesten kanssa ja miten tuon saisi sujumaan luontevammin ja sujuvammin? Olen jo harkinnut että käsken sen laittaa jo heti alussa paikalleen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytetä.

Vierailija
2/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmöt karata .... harakoille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinä se sille?

Vierailija
4/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen se haluaa jossei kumin laitto onnistu.

Vierailija
5/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tosiaan yrittää vihjailla ettei haluaisi käyttää.

Vierailija
6/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko huonot kortsut. Kokeilkaa eri merkkiä. Tai tosiaan hoida sä se kortsun laitto. Tai lämmittele itteäs sen aikaa.

Vierailija
7/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt suhteessa kondomia.

Vierailija
8/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyhjää. Laittaa sen oikealla hetkellä ripeästi. Ja meille ei kortsun käyttö ole koskaan ollut ongelma, käytettiin sitä suhteen alussa pitkään ja nyt jo vuoden verran, kun hormonikierukka poistettiin. Sen kanssa OLI ongelmia.

Vierailija
9/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytätte kondomia? Etkö voisi käyttää hormonaalista ehkäisyä?

Vierailija
10/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa tosiaan eri merkkiä. Meillä oli aluksi ongelma kun ostettiin noita perus sulttaaneja/magiceja mitälie mitä normikaupoissa yleensä on myynnissä. Olivat vähän liian pieniä ja tosi hankala käyttää. Sitten vaihdettiin durexin kondomeihin, jotkut jotka oli vähän isompia. Niiden kanssa ei ole ollut ongelmaa.

Toisaalta ei kyllä ole noita muita kuvailemiasi juttuja ollut.

Vierailija
11/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytätte yleensäkään kondomia vakituisessa parisuhteessa, joka on kestänyt jo 2 vuotta?

Vierailija
12/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kondomia suhteessa joka on kestänyt seitsemän vuotta.

Vierailija
13/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:21"]

Miksi käytätte yleensäkään kondomia vakituisessa parisuhteessa, joka on kestänyt jo 2 vuotta?

[/quote]

Ei tuo suhde kolmea vuotta kestäkään, mies on jo valmis vaihtamaan naiseen jonka kanssa ei tarvitse "nyhjäillä". Onneksi sellaisiakin löytyy, ei kaikki naiset ole potentiaalisia taudinkantajia.

Vierailija
14/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyhjää. Suudellaan, sormeillaan toisiamme, nuollaan ym. yleensä kunnes minä saan orgasmin. Sen jälkeen lämmittelen miestä uudelleen esileikin keinoin ja yhdessä tuumin siinä hetkessä kahdella sanalla selviää, hoitelenko hänetkin suulla vai harrastammeko yhdyntää. Jos yhdyntää, nappaa kortsun, minä kostutan hänen kalunsa, hän ujuttaa sen paikoilleen ja sisälle hops. Tuo kondomin laitto-operaatio kestää jonkun 10-15 sekuntia vain.

En saa orgasmia yhdynnässä, trust me, kokeiltu on vaikka miten päin ja miten kauan. Hyvältä se silti tuntuu.

Ja negailijoille tiedoksi, me käytämme kondomeita, koska itse haluaisin jo lapsia, mutta mies ei vielä. Minäpä en viitsikään enää hormoneja nappailla, joten saa suheerata kumien kanssa, kun ehkäisy on hänelle kerran tärkeämpää. Oli hänen ideansa alun perin ja on tehnyt tätä tunnollisesti jo puoli vuotta, että on kai siksi opetellutkin nopeaksi: ei lyhyellä tähtäimellä näe itsellään muuta vaihtoehtoa. :D

Vierailija
15/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyhjää. Ei käytetä muuta kuin menkkojen aikana.

Vierailija
16/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö.. Mitähän ehkäisyä voisi sitten käyttää, jos ei raskaaksi halua eikä sterilisaatiotakaan?? Hormonaalisia en voi käyttää. Kuparikierukka ei kiinnosta.

Vierailija
17/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miellä itseäni negailijaksi, vaikka kysyinkin syytä kortsun käyttöön. Itselleni tulee heti mieleen montakin syytä, miksi en itse halua käyttää kondomia. Mutta ehkäpä suurin syy on se, ettei kondomin ehkäisyvarmuus ole kovinkaan kehuttava. Mutta jos toiveena on lapsi, niin mikäs siinä sitten. Ja jos kortsu on käyttäjilleen ok, niin mikäs siinä sitten on nyhjäillessä.

Vierailija
18/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kortsun ehkäsyteho kuitenkin aika paljo tyhjää parempi. Jos ei voi/halua muita käyttää...

Vierailija
19/19 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:46"]

Ööö.. Mitähän ehkäisyä voisi sitten käyttää, jos ei raskaaksi halua eikä sterilisaatiotakaan?? Hormonaalisia en voi käyttää. Kuparikierukka ei kiinnosta.

[/quote]

Minäkään en voi käyttää hormonaalista ja olen ollut kuuden vuoden suhteessa, mutta ei olla vuosikausiin kondomiakaan käytetty. Oletkos ikinä kuullut sellaisesta kuin anaaliseksi ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä