Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisikohan minun paikkani jossain laitoksessa?

Vierailija
01.08.2014 |

Kun en oppimisvaikeuksien takia pysty mitään ns henkistä työtä opiskelemaan ja fyysisien sairauksien takia en fyysisiin töihin pysty ja olen niin kyllästynyt tätä asiaa uteliaille tuttaville ja sukulaisille selittelemään ja muka teeskentelemään että olen työtön. Niin olisiko minun kaltaiselleni jotain laitosta jossa voisi asua? t.ammattivalittaja

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaisi että Arkadianmäki olisi sinulle juuri passeli paikka.

Vierailija
2/9 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin ihan tosissani tätä. En jaksa teeskennellä muuta kuin olen ja olisi mukava olla kaltaistensa seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tee vaikka joku vakuutus- tai talousrikos. Niin pääset ilmaiseksi oleilemaan laitokseen, valtion kustannuksella. Siellä ei tarvitse tehdä mitään työtä ja pientä päivärahaakin maksetaan.

Vierailija
4/9 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 17:12"]

No, tee vaikka joku vakuutus- tai talousrikos. Niin pääset ilmaiseksi oleilemaan laitokseen, valtion kustannuksella. Siellä ei tarvitse tehdä mitään työtä ja pientä päivärahaakin maksetaan.

[/quote]

En mä nyt mihinkään vankilaan halua.

Vierailija
5/9 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta, mut ainakin nuorten suljettu osasto oli aika jees. Aamupala, joku ruoka, päiväkahvit, joku ruoka ja iltapala. Siinä välissä pelattiin wiillä Super Marion jtn autopeliä, luin paljon eri lehtiä ja hypin mun goottimekko päällä ympäriinsä. Kirjaimellisesti hypin. Koulus ei mun tarvinnu käydä, kun ne katto etten oo siin kunnos, et voisin sinne mennä. Ja näin vaan yhden itsariyrityksen. Verta.

Mitä minä teen av:lla...?

t. 16v

Vierailija
6/9 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko selvitellyt tukiasuntoja? Hoitotaho voisi avustaa sinua tässä asiassa eteenpäin. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
7/9 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 17:29"]

Oletko selvitellyt tukiasuntoja? Hoitotaho voisi avustaa sinua tässä asiassa eteenpäin. Kaikkea hyvää sinulle!

[/quote]

Ei mulla ole hoitotahoa kun fyysisten sairauksien takia ja en ole tukiasuntoja selvitellyt kun asun mieheni ja lapseni kanssa omakotitalossa.

Vierailija
8/9 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Eläkkeelle voisit päästä, ja sen ja asumistuen varassa yrittää selvitä (ilman lasta) mutta ei laitokseen niin hyvässä kunnossa pääse. Itsekin mietin välillä kun en kykene huolehtimaan itsestäni, että mikä on tulevaisuus ja miten käy kun en siivoa, käy pesulla tai syö vaikkapa lähes viikkoon koska en kykene kauppaan. Mutta eipä taida olla oikein vaihtoehtoa kuin nääntyä nälkään jollei itse selviä.

Vierailija
9/9 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää tehä rikoksia että joudut suomessa häkkiin tai pehmustettuun selliin.
muuten saat olla kompastua paskoihis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä