Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtäkkiä olen alkanut mietiskellä itseäni äitinä. pelottavaa

Vierailija
01.08.2014 |

Lapsena halusin oman vauvan mutta lapsuuden jälkeen sain kakarakammon. Nyt olen 22 ja olen alkanut ajatella perhe-elämää. Ei paljon nappaa mies, joka tuo suhteeseen toisen naisen lapset, mutta olisi kivaa kokea perhe-elämää oman miehen ja oman lapsen kanssa. Olen seonnut, somebody help me...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista että asia alkaa mietityttämään. Vaikka velat kohta rynnistää vakuuttamaan että ovat aina tienneet etteivät ikinäkoskaan halua lapsia ja elämä on hyvää ilmankin, aika monilla on jossain vaiheessa ajatus ettei halua lapsia, ja se menee ohi. Itselläni oli myös niin. Olet vielä nuori ja sinulla on aikaa asiaa kypsytellä, ja vaihtaa myös miestä vastuuntuntoisempaan ennen lasten saamista. Itselläni meni aikaa havainnosta "haluan joskus lapsia" esikoisen syntymään yli 10 vuotta, ja se oli ihan hyvää kypsymisaikaa, ja aikaa elää vapaampaa aikuisen elämää. Fiilistele, mieti asiaa, kypsyttele ajatusta, mieti puolisosi mahdollisuuksia isäksi ja tee tarvittaessa muutoksia. Opettele hyväksymään ettei kaikkea tarvitsekaan elämässä etukäteen lukkoonlyödä, ja että harvat asiat on ehdottomia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän