Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhauttaa kun en vaan raskaudu!!

Vierailija
31.07.2014 |

Ollaan miehen kanssa yritetty lasta jo 11kk mutta ei tärppää. Greippimehua ja vitamiineja kokeiltu, ovulaatiota laskettu (tunnen myös oviksen), pupuiltu joka pv/joka toinen pv/ ajoitettu päivittäin ovulaatiota ennen, sen aikana ja vielä jälkeen mutta aina vaan menkat alkaa. En tiedä mikä hormoonihyrsky minulle on tullut kun välillä harmittaa tai ärsyttää kauheasti ilman mitään syytä..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tunteen... no onneksi sulla on oma mies, ehkä se siitä, en osaa sanoa mitään. Itse kamppailen suhteessa jossa ei ole miestä ja siinä raskautuminen on myös helkkarin vaikeaa...

Vierailija
2/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa panna enskerralla eikä mitään greippiä ja pupuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maca-jauhe, Pre-Seed liukuvoide, peppu/jalat ylös n. puoleksi tunniksi seksin jälkeen, miehen tulee pidättäytyä muutaman päivän ajan ennen ovulaatiota jotta siittiöiden määrä lisääntyy siemennesteessä, ovulaatiotestit...

Vierailija
4/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalat ylös 30 min jälkeeen?? lopettakaa yrittäminen niin napsahtaa. foolihappoa?

Vierailija
5/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinkin syöminen haitaksi? purkissa lukee ettei raskaana oleville tai imettäville

Vierailija
6/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama ongelma 9kk yritettiin, kunnes mä aloin olla niin stressaantunut ja masentunut kaikista negatiivisitä tikuista. Sanoin miehelle, että en jaksa enää yrittää, jos pidettäisiin tauko. Mitä kävi, kuukautiset jäivät ja positiivinen tuli, nyt rv 9+0.

Vierailija
7/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pupuiltu"???!!! Ei saatana.

Vierailija
8/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:19"]

Meillä oli sama ongelma 9kk yritettiin, kunnes mä aloin olla niin stressaantunut ja masentunut kaikista negatiivisitä tikuista. Sanoin miehelle, että en jaksa enää yrittää, jos pidettäisiin tauko. Mitä kävi, kuukautiset jäivät ja positiivinen tuli, nyt rv 9+0.

[/quote]

meillä sama juttu. en enään kestänyt ainaista pettymystä uudelleen. 8kk yrittämisen jälkeen unohdettiin koko asia 2kk ajaksi mutta ei auttanut. mies ei halua keskustella mitään vauvan saantiin liittyvää kuten aluksi. ap

Vierailija
9/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Look at the bright sight: sulla on joku, kenen kanssa yrittää.

T: äidiksi varmaan vasta eläkkeellä...

Vierailija
10/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuiltu? Mitä helv*$#?

Vierailija
11/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kantsii mennä tutkimuksiin. Itsellä yritystä kohta 3 vuotta.

Vierailija
12/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa avauksessa sekä "raskautua" että "pupuilla"?! Sorry, en pysty ajattelemaan ongelmaasi, suurempi sellainen on käyttämäsi sanasto!!!

Vierailija
13/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden yrittämisen jälkeen voi mennä tutkimuksiin. Yleinen käytäntö? Vai voiko jo aikaisemmin?

Vierailija
14/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tärppäsi kun lopetin stressaamasta ja oltiin puhuttu, että mennään miehen kanssa tutkimuksiin, no ei tarvinnut sitten mennä (minulla endometrioosi).

Vierailija
15/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, ei tarvinnut mennä, kun tärppäsi. :) 15 täsmentää.

Vierailija
16/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yritettiin piiktkään. Toivokin loppui jo monta kertaa. Samantien kuitenkin tärppäsi kun aloitettiin maca-jauheen ja preseed-liukkarin käyttö. Suosittelen!

p.s. Lopettakaa pupuilu ja harrastakaa aikuisten seksiä.

P.p.s. Pupuilu on maailman oksettavin sana.

Vierailija
17/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin väärin :( ihmiset jotka lapsen haluaa, ei tule raskaaksi edes yrittämällä, ja minä olen tullut raskaaksi kaksi kertaa, vaikka syön pillereitä säännöllisesti, enkä lapsia vielä halua :( N17

Vierailija
18/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi yhyy. Meillä on jo vuoden kasvatettu munasolut clomeilla ja irrotettu pregnylillä. Torvet on auki, kohtu hyvä ja limakalvo aina siisti ja sopivan paksu. Siittiöt huippuluokkaa. Kuukautiset alkaa aina tasan 14pvää munasolun irrotuksesta ja silti en tule raskaaksi. Kukaan ei tiedä mistä johtuu.

Kaikki poppakonstit on kokeiltu. Ennen tätä yrittämällä yrittämistä oltiin ihan rennosti pari vuotta, että tulee jos on tullakseen. Mitään stressiä ei otettu, eikä sillonkaan tärpänny. Nyt tehään lasta hampaat irvessä aikaa vastaan. Neljä vuotta ilman ehkäisyä eikä mitään tuloksia!!! Nyt sit noi lääkitykset ja ultrat, että ei varmasti jää yhtenäkään kuukautena ovulaatiota väliin. Inssit tuloksettomia, seuraavaksi istutellaan sit alkioita ja jos ne ei pysy kiinni, revin perseeni.

Vierailija
19/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa yritys niik tärppää. Meillä meni 7kk kun tikutin ovista, stressasin ja itkin menkkoja. Sitten heitin tikut roskikseen, enkä kytännyt kalenteria. Ja tärppi heti. Se tosin oli tolppalaukaus, tuulimuna. Seuraavien menkkojen jälkeen tikutin oviksen ja raskauduin taas. Ihana poika tuli. Nyt kuume iski, mutta en katsonut kalenteria tms ja tärppäsi "vahingossa" ;) rv 16 menossa.

Vierailija
20/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teistä kukaan, jotka valitatte ja käytätte raskautua sanaa, ei tule koskaan raskaaksi. Se on vaan niin, että luonto on jörjestänyt niin ettei idiootit saa lasta! MOT

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän