Kysy narsistilta
Palaverit peruuntuivat, konttorilla tylsää. Kysy narsistilta ja narsisti vastaa.
Diagnosoitu virallisesti.
Kommentit (17)
Kärsitkö tyhjästä olosta, ahdistuksesta ja masennuksesta? Olisitko siltikään mieluummin ”normaali”, jos saisit valita?
Se kirjoitti:
Höpönlöpö että on diagnosoitu . Et ole narsisti
Kyllä on psykiatri diagnosoinut. Noin 6 vuotta sitten jo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten oireilet?
Huonoina päivinä syytän kaikkia kaikesta. Usein olen oikeassa joten en tiedä mikä on omaa oirelua vai sitten oikeasti muiden syytä.
Ap
Oletko naimisissa? Mies vai nainen? Lapsia? Miten olet pärjännyt työelämässä? Onko sinulla ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Kärsitkö tyhjästä olosta, ahdistuksesta ja masennuksesta? Olisitko siltikään mieluummin ”normaali”, jos saisit valita?
En kärsi. En näe itseäni mitenkään epänormaalina, vaikka psykiatrini on sanonut toisin. Hän sanoo käytökseni olevan hyvin epänormaalia.
Ap
Oletko kertonut muille diagnoosista, mitä sanoivat?
Pyritkö määräämään kaikesta? Oletko introvertti?
Vierailija kirjoitti:
Oletko naimisissa? Mies vai nainen? Lapsia? Miten olet pärjännyt työelämässä? Onko sinulla ystäviä?
En ole naimisissa mutta naisystävä löytyy, ja olen siis mies. Ei ole lapsiakaan. Työelämässä olen pärjännyt tosi hyvin. Työkaverit suhtautuvat minuun neutraalisti, joidenkin kanssa en tule juttuun. Ystäviä on muutama.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kärsi. En näe itseäni mitenkään epänormaalina, vaikka psykiatrini on sanonut toisin. Hän sanoo käytökseni olevan hyvin epänormaalia.
Ap
Anna esimerkki mikä on hyvin epänormaalia
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut muille diagnoosista, mitä sanoivat?
Kerroin naisystävälleni joka oli jo arvannutkin asian. Muille en ole kertonut.
Ap
Tunnistatko toisen narsistin? Jos, niin miten?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen lapsuus sulla oli?
Mielestäni hyvä. Välillä oli riitaa kun vanhemmat eivät ymmärtäneet minua.
Eikö niin, että tee hommia rahoitusalalla? Hoidatko kenties joidenkin salkkuja ja pidät hommaasi tärkeänä?
Höpönlöpö että on diagnosoitu . Et ole narsisti
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta