Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nussisitko etnisen taustan omaavan henkilön kanssa

Juliaaaa
22.07.2021 |

Siinähän tuo tulikin.
Itseäni ei etnisyys vaivaa mutta uteliaana kyselen
Ei tarvitse perustella mutta halutessaan saa tehdä niinkin

Nussisitko etnisen taustan omaavan henkilön kanssa

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset naiset 😍. Seksikkäitä, vaikka ei kokemusta, mutta varmasti panisin ja nuolisin jos saisin.

Vierailija
2/21 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Well, kaikki on jotain etnisyyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ymmärräthän että esim. karjalaisuus on etninen tausta?

Vierailija
4/21 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kyllä tekemättä. En ole raskisti, mutta...

Vierailija
5/21 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös valkoisilla on etnisyys. Tämä on hyvä muistaa.

Vierailija
6/21 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. En tullut kaikkea ajatelleeksi.

Tarkoitin lähinnä ei kantasuomalaisia henkilöitä.

Vierailija
7/21 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta en pystysi panemaan afroamerikkalaista naista. Puhumattakaan nuolemisesta. Puistattava ajatus.

8/21 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. En näy yhtään syytä miksen nuolisi.

Janne

Vierailija
9/21 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskelen itäkarjalaisen naisen kanssa. Siis venäläisen blondin kanssa. En ole koskaan saanut parempaa seksiä. Idän nainen on peto.

Vierailija
10/21 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/21 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten suusta; paneskelua ja nussimista. Joopa joo.

Vierailija
12/21 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaks jalkaset menee kanasta tikapuihin

Vierailija
13/21 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ymmärräthän että esim. karjalaisuus on etninen tausta?

Panisin kyllä.

Itse asiassa savolaisten väitetty lupsakkuus ja karjalaisten vilkkaus ilmenee tytöissä helppoutena. Itä- suomalainen nainen antaa mielellään, vaikkaikkakkin persjalkainen, niin aina valmis.

Vierailija
14/21 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoutta kuvaavampi sana on mutkattomuus. Naisetkin kun pitävät seksistä ja haluavat nautintoja. Itä-Suomessa naiset pyytävät haluamaansa tai suostuvat seksiin ilman turhia itsensä tärkeäksi tekemisen tarpeita tai maailmantuskan tiedostamisen aiheuttamia häiriötekijöitä. Ei ihme, että parhaat panot olen saanut Kuopiossa, Savonlinnassa ja Kajaanissa. Myös tytöt allani ovat kiljahdelleet ilosta estottomasti. Länsi-Suomessa ollaan niin feministiä ja aktiivista metoo -väkeä, vaikka sielläkin varmasti mieli tekisi vastata terveeseen luonnon kutsuun.

Vierailija
15/21 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoutta kuvaavampi sana on mutkattomuus. Naisetkin kun pitävät seksistä ja haluavat nautintoja. Itä-Suomessa naiset pyytävät haluamaansa tai suostuvat seksiin ilman turhia itsensä tärkeäksi tekemisen tarpeita tai maailmantuskan tiedostamisen aiheuttamia häiriötekijöitä. Ei ihme, että parhaat panot olen saanut Kuopiossa, Savonlinnassa ja Kajaanissa. Myös tytöt allani ovat kiljahdelleet ilosta estottomasti. Länsi-Suomessa ollaan niin feministiä ja aktiivista metoo -väkeä, vaikka sielläkin varmasti mieli tekisi vastata terveeseen luonnon kutsuun.

Raas tätä feminismi ja aktiivista metoo juttua.

Mutta se on totta että miksi aina vaan puhutaan antamisesta ja helppoudesta!! Itse en anna vaan otan, ja nautin ottamisesta aivan taatusti. Hirveän alentuvaa puhua niinkuin mies ottaisi eli saisi, ja nainen vaan antaisi eikä saisi. Hevonkukkua!

Ja ensin naisia haukutaan pihtareiksi, ja sitten samalla puhutaan "helpoksi" voi äly hoi miehet!

Vierailija
16/21 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kerran.

Tuli mahdollisuus mustaan, vaikka mies oli kusipää oli värkit tosi isot. Pillu oli arkana nainnin jälkeen ja pillu täynnä siemeniä.

Pyyntö oli kumilla mutta paljasta tuli.

Pelko oli taudeista mutta onneksi ei ollut. Heti oli pakko saada varmuus. Ei ole enää ollut himoa mustaan.

Vierailija
17/21 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä panisin ja panen edelleen. Vaimoni on thaimaalainen.

Olen myös pannut mustaa naista sekä lukuisia muita kansalaisuuksia.

Asun paikassa missä käy paljon turisteja joten tilaisuuksia tulee ja olen niitä myös käyttänyt.

Tämä korona on kyllä hiljentänyt ne markkinat tällä hetkellä mutta katsottava mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Vierailija
18/21 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun paikassa missä käy paljon turisteja joten tilaisuuksia tulee ja olen niitä myös käyttänyt.

Tämä korona on kyllä hiljentänyt ne markkinat tällä hetkellä mutta katsottava mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Käykös vaimollesi tuo myöskin, vai tekeekö hänkin kuten sinä?

Vierailija
19/21 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

One jostain syystä aina kokenut/nähnyt tummaihoiset ihmiset kiehtovina. Tuntuu, että ovat seksuaalisempia - sekä miehet että naiset ja näyttävät sen vapammin. Kiihottavat minuakin tietyssä olotilassa (olen siis nainen).

Kerran olen ollut mustan ison miehen kanssa työreissullani ja sattui kohdille mukavalla miehellä vielä aikamoinen varustus. Seksi hänen kanssaan oli erilaista kuin kotosalla ja erikoisen kiihkeää, eikä jäänyt hänen ensimmäiseen laukeamiseensa. 

Vierailija
20/21 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykös vaimollesi tuo myöskin, vai tekeekö hänkin kuten sinä?

Meillä on avoin liitto molemmin puolin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi