Tiedä ja Voita, mitä tuolla tapahtuu :D
Classyjose lähti ruudusta 10min jälkee ja tilalle tuli tuo toinen blondibimbo ilman meikkiä tukka sekasin? :D
Kommentit (25)
Eilen siellä sanottiin että sanassa Uusikaupunki on kolme u-kirjainta..
ihanko oikein katsotte sitä ns. ohjelmaa? awww =D
Kyllä täällä ainaki katotaa, semmosta viihdettä tuo on kun nuo bimbot puhuu mitä sattuu.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:43"]Eilen siellä sanottiin että sanassa Uusikaupunki on kolme u-kirjainta..
[/quote]
Täh? Mikä tässä on se vitsi.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:43"]Eilen siellä sanottiin että sanassa Uusikaupunki on kolme u-kirjainta..
[/quote]
[/quote]
...
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:43"]Eilen siellä sanottiin että sanassa Uusikaupunki on kolme u-kirjainta..
[/quote]
[/quote]
Siinä on 4 u-kirjainta?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:43"]Eilen siellä sanottiin että sanassa Uusikaupunki on kolme u-kirjainta..
[/quote]
[/quote]
Siinä on 4 u-kirjainta?
[/quote]
Hehee. Niinpä onkin. Taidan olla vielä unessa. Ärsyttää tuo bimbon murre.
Ok, mä oon aina olettanu että nuo on lavastettuja et ihmiset soittaa vääriä vastauksia. Mutta täällä tuli todistetuks ettei ihmiset oikeesti erota onko sanassa kolme vai neljä tiettyä kirjainta....
Lähe pellaamaan.
Oikia vastaus
Onko sulla mittään ideaa
Ymmärät sää
Kerran bimbo väitti, että Australia ei ole maa kun se on maanosa. No onhan se maakin. Mutta samoin teki soittaja virheen, kun etsittiin maata, jossa 4 A-kirjainta ja vastasi Australia. Luuli varmaan, että se kirjoitetaan Austraalia. Kaikenlaisia...
Ookko sää mun päivän paras pellaaja
no ihan samanlaiselta sekopäältä se vaikutti niinkun aina.
Juontajatkaan eivät jaksa niitä naurettavia ruuduntäyte-"visoja."