Miksi jotkut maksaa vaatteista kun saa niin halvalla kirpparilta?
Kommentit (10)
Kirpparille ei voi oikein mennä ostamaan mitään tiettyä vaatetta. Sieltä saa sitä, mitä siellä sattuu olemaan. Esim. mä etsin paitapuseroa n. kolme kuukautta, ennen kuin tuli vastaan.
Koska kirppareilta ei pysty ostamaan niitä vaatteita, joita käytän. Harvinaisen simppeliä. :D
Vierailija kirjoitti:
Koska kirppareilta ei pysty ostamaan niitä vaatteita, joita käytän. Harvinaisen simppeliä. :D
Sama juttu. Joskus olen jotain ostanut kirpparilta, mutta harvemmin nykyään.
Olen lihava ja inhoan vaatteiden ostamista muutenkin. Olisi ihan painajaista yrittää pyöriä jossain kirpparilla ja etsiä, löytyisikö sieltä yhtään mitään omassa koossa. En osta vaatteita huvin päiten, vaan pakon edessä, joten on ihan se ja sama maksaako se teepaita 5€ vai 50€.
Ostaisin jos olisin hoikempi. Tyylikkäimmät pukeutujat ostavat kirpparilta. Ehkä varmalla tyylitajulla löytää helposti.
Mun kokoiset kirpparivaatteet on sellaisia mitä mummot käyttivät 80 luvulla.
Vintagevaattwet olis ihania jos mahtuisivat.
Kirpparilla on niitä vaatteita mitä siellä sattuu olemaan. Ei välttämättä sitä mitä etsii. Outo kysymys.
Taivaalta ne vaatteet eivät kirpparillekaan putoa. Jonkun pitäö ne ostaa ja lopulta lahjoittaa kirpparille.
Ei pääse tuntipalkoille siinä etsintäprosessissa. Armeijaylijäämä on eri juttu.
Osta kaupasta, koska rahalla ei ole väliä minulle. Kirppareilla on ankeaa ja haisee pahalle. Harvoin löytää jotain kivaa.
Sieltä saa ihan laadukkaita ja pitkäikäsiäkin vaatteita